inbedrijf schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 11:03:
Synchroniseer je je notities met iCloud? check dan of ze nog in iCloud.com staan. Zo ja doe dan het volgende op je telefoon
Settings->klik op je naam en foto->icloud-> vink daar notes uit (je krijgt dan de melding dat alle notities van je iPhone worden verwijderd->Vink daarna notities weer aan. Dit zorgt ervoor dat hij de notities opnieuw gaat synchroniseren vanuit iCloud
Let er wel op of je notities in iCloud.com staan, als ze hier niet staan valt er ook niks te synchroniseren
Daarnaast heb je ook een recently deleted (recentelijk verwijderd) map in als je helemaal in het begin zit van notities. Hierin worden alle notities die je hebt verwijderd voor 30 dagen bewaard!
Staan ze dus ook niet, zelfs het mapje recentelijk verwijderd staat er niet...
icloud.com al gecheckt, maar dan zouden ze ook op mijn mac moeten staan. Maar ze zijn nergens meer te vinden.
Ik heb iets aangevinkt waardoor ze nu weg zijn. Maar geen idee wat dat dan zou moeten zijn. Ik ben bang dat ik ze niet meer terug krijg, maar zoals boven al vermeld; als ik dus een eerdere reservekopie erop zet, en dan naar notities ga, dan zie ik ze wel weer terug. Maar dan is ie een paar seconden bezig met synchroniseren en zijn ze weer weg.
Dus ze zijn nog wel ergens, maar hoe ik ze weer terug moet halen.. geen idee..