[PS4] Welke racegame is voor mij?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lensent
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 18-09 16:16
Nadat Project Cars 2 voor mij te complex en lastig bleek ondanks veel racegame ervaring en een stuursetup zoek ik iets wat wel bij me past.

Een mix tussen simmen en arcade. Gewoon om savonds even lekker te knallen met verschillende wagens op diverse tracks (Nordschleife is een must!).

Regen idem.

Welke game adviseren jullie? Online gamen doe ik niet.

Ik ben het spoor bijster tussen PC2, AC, GT Sport...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeZaag
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 07:58
AC is meer hardcore sim dan PC2. GT Sport lijkt aan te sluiten bij je wens, hoewel ik dat van PC2 ook zou verwachten. Sommige type auto’s zijn moeilijk te besturen, maar een GT3 of GT4 is prima te doen. Dat al eens geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Nu online
Als je de regen wens laat varen, dan lijkt mij GT Sports ideaal voor jou :) Is een toegankelijke maar ook heel goede racegame.

Overigens zou ik daarbij juist wel online gaan racen. De implementatie daarvan hebben ze bijzonder goed voor elkaar, zonder dat het je heel veel tijd aan voorbereiding kost (kan wel, maar hoeft dus niet).

Ik heb zelf heel veel PC(2) ervaring (online, met kampioenschap enzo), maar speel nu enkel GT Sports omdat ik daar min of meer dezelfde mate van strijd en plezier ervaar zonder vaste tijdstippen en veel voorbereiding enzo.

Overigens is GT Sports sowieso een prachtige game waar de liefde voor autosport heel duidelijk in naar voren komt.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lensent
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 18-09 16:16
Ik heb gisteravond de hele game een reset gegeven qua stuurcalibratie en ffb settings. Alles opnieuw gedaan en moet zeggen dat ik er sindsdien voor de eerste keer plezier in begin te krijgen.

Ik sluit niet uit dat ik GT Sport ook ga proberen maar de Nordschleife in de regen is wel verslavend gaaf met de juiste settings en calibratie.

M'n Marktplaats-ad voor PC2 is inmiddels offline gehaald ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
Lensent schreef op maandag 31 december 2018 @ 09:31:
Ik heb gisteravond de hele game een reset gegeven qua stuurcalibratie en ffb settings. Alles opnieuw gedaan en moet zeggen dat ik er sindsdien voor de eerste keer plezier in begin te krijgen.

Ik sluit niet uit dat ik GT Sport ook ga proberen maar de Nordschleife in de regen is wel verslavend gaaf met de juiste settings en calibratie.

M'n Marktplaats-ad voor PC2 is inmiddels offline gehaald ;)
Als nog hulp zoekt voor instellingen en alles PC2 dan kun je de volgende youtube kanaal bekijken. Heel veel tutorials over PC2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21-09 19:57
GT Sport werd mij kort geleden op dit forum aangeraden en ik heb er schik mee. Ik vind eerste worden in de meeste races best lastig, maar ik ben dan ook geen ervaren racing gamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doobieters
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online
Waarom geen Forza Motorsport?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-09 14:56
Die is alleen voor Xbox/PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doobieters
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online
Ik zie nu pas PS4 staan in de titel. Mijn fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisuu01
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 10-09 22:01
Nou AC is niet echt arcade achtig het is wel echt meer full on race sim.
PC2 is eigenlijk ook wel een hele stijle leerkromme, maar AC is nog veel stijler.

Ik zou voor GT sport gaan de gewone open lobby's in PC2 en AC op de PS4 zijn echt om van te huilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10:02
Misschien driveclub? Blijft ook heerlijke game
Pagina: 1