Ik stelde vast dat Onedrive >100 MB groot is. De simpele vraag, waarom? De functionaliteit is om de computer van de gebruiker te verbinden met een server en wat data uit te wisselen tussen de twee systemen, daar zou je toch niet zoveel code voor nodig moeten hebben? Er zijn volledige video-editors die minder geheugen nodig hebben en MS heeft nog meer data nodig voor simpelweg het uitwisselen van bestanden tussen een computer en ene server?
Waarom kan MS deze functionaliteit niet programmeren met een programma wat <10 MB groot is?
- gebruiker identificeren
- data verplaatsen van de ene computer naar de andere via het netwerk
Hoeveel code kan je daarvoor nodig hebben?
Met Googlen ben ik tegengekomen dat Windows in het algemeen veel meer bloated zou zijn door Adobe, zou dit een van de oorzaken zijn?
https://www.thurrott.com/...ensible-metadata-platform

Dit is iets wat mij als Linux-gebruiker in het algemeen opvalt aan Windows: alle programma's die dezelfde functionaliteit bieden zijn zoveel groter en het RAM-gebruik ligt veel hoger bij cross-platform programma's zoals Firefox. Ik haal Onedrive eruit omdat het een mooi voorbeeld is en het handig is om het meer specifiek te maken.
Waarom kan MS deze functionaliteit niet programmeren met een programma wat <10 MB groot is?
- gebruiker identificeren
- data verplaatsen van de ene computer naar de andere via het netwerk
Hoeveel code kan je daarvoor nodig hebben?
Met Googlen ben ik tegengekomen dat Windows in het algemeen veel meer bloated zou zijn door Adobe, zou dit een van de oorzaken zijn?
https://www.thurrott.com/...ensible-metadata-platform

Dit is iets wat mij als Linux-gebruiker in het algemeen opvalt aan Windows: alle programma's die dezelfde functionaliteit bieden zijn zoveel groter en het RAM-gebruik ligt veel hoger bij cross-platform programma's zoals Firefox. Ik haal Onedrive eruit omdat het een mooi voorbeeld is en het handig is om het meer specifiek te maken.
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2018 01:31 ]