Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Sinds 20-11. 55E7 met slechte sat. ontvangst.

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• Joopxx
  • Registratie: november 2018
  • Laatst online: 21-02 16:24
Vanaf ingebruikname van de oled 55E7..zeer slechte sat. ontvangst. Na contact met LG de installatie diverse malen uitgevoerd.zonder resultaat. De coax uit de LG en in mijn oude Rebox geeft storingsvrij beeld. Service monteur langs geweest met conclusie overstuurd. TV mankeert niets. Via de Rebox : Astra 1 sign.st.76% Astra3 88% Toch geeft de TV tuner op Astra3 een aanmerkelijk beter beeld dan Astra 1. Vind ik vreemd. Heb nog een philips TV ook met sat.tuner die uitstekend beeld levert op dezelfde coax kabel. Werd vandaag gebeld door Erik Dignum van LG dat ze niets meer kunnen doen. Moet het maar met de verkoper regelen waar ik natuurlijk contact mee opneem. Ben toch benieuwd of dit probleem meer voorkomt. Zelf heb ik al meer dan 30 jaar satelliet TV, thuis en op camping, maar dit nog nooit meegemaakt.
Joopxx

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

• MAX3400
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 22:20

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

En, welke firmware heb je draaien? Kan je ook op een andere manier beeld versturen anders dan coax? Andersom, werkt coax op de LG wel goed met andere apparaten (zoals een decoder van de bure of desnoods een antieke videorecorder)?

OnePlus 5 8/128 te koop!!

• br00ky
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 23:34

br00ky

Moderator Harde Waren
Dit lijkt me vrij weinig met computerhardware te maken te hebben. Schopje naar TB.

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Games

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True