Excuses voor flamen. Uitleg

Pagina: 1
Acties:
  • 81 views sinds 30-01-2008

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Topicstarter
Ik heb in HK in deze topic: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/189707 een grote flame naar Britney gemaakt. Ik heb het topic niet met het idee geopend om iedereen haar af te laten zeiken, maar omdat ik benieuwd was naar de meningen van de tweakers over haar, dus ook van mensen die wel fan zijn van haar. Nu ik mijn post na lees zie ik pas hoe vreselijk ontactisch ik dit heb gedaan. Als ik een buitenstaander was zou ik dit ook als mega-flame hebben opgevat. Maar zoals ik al zei: met dit idee begon ik dit topic dus niet.

Ik wil bij deze even mijn welgemeende excuses aanbieden en uitleggen dat het echt niet mijn bedoeling was. Velen zullen mij wel niet geloven, maar het is echt zo. Dus nogmaals mijn excuses. ;(

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

• Diadem
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-05-2023

Diadem

fossiel

Er wordt op dit moment druk overlegt over jou binnen de crew.

Ik zou dus even wachten op wat komen gaat.

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

Verwijderd

Diadem kun je me morgen even op icq contacten? 43814984

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-11 11:14
Op zondag 22 juli 2001 19:43 schreef Diadem het volgende:
Er wordt op dit moment druk overlegt over jou binnen de crew.
Nou dan weet je wel weer hoe laat het is.

(zie sig.)

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

You'l die :Y)

• Neman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-11 16:40

Neman

Een uit de lucht gegrepen naam

Nou, ik denk er zal wel een dikke vette flame staan die absoluut niet getolereerd kan worden. Maar wat schept mijn verbazing, slechts een negatieve houding jegens Britney Spears. Wordt hier werkelijk zo'n opwinding over gemaakt? Het is de HK maar, niemand is serieus daar ;)

Verwijderd

Op zondag 22 juli 2001 20:44 schreef Captain Pervert het volgende:

[..]

Nou dan weet je wel weer hoe laat het is.

(zie sig.)
vertel dan ook meteen ff d'rbij waarom

Verwijderd

ik vindt het geen echte flame, ik vindt dit echt een mening geven, en ze miepen over britney, niet over cutebrit, godver, dit wordt ingewikkeld :)
Ik vindt het overdreven als hier meer dan een waarschuwing gegeven wordt.

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op zondag 22 juli 2001 21:03 schreef Hiro Shima het volgende:

[..]

vertel dan ook meteen ff d'rbij waarom
* LuNaTiC is ook wel benieuwd?

waarom ben je eruitgeflikkerd dan?

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• Captain Pervert
Mij is telaste gelegd dat paralellen trok tussen het SU forum en de NSB, en daarmee de crew voor nazi's uitmaakte.

[topic=189310]

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

Nazi's en NSB is wel erug grof ook heh als je er ff over nadenkt... tja

• Captain Pervert
Op basis van de gegevens die ik hierboven heb neergezet zou ik mezelf ook een ban verkopen. De werkelijkheid is iets genuanceerder. Dat staat wel in de thread.

Verwijderd

ik zou op basis van dat NSB en NAZI gedoe zoals het hier staat een totale ban geven

• Captain Pervert
En op basis van die opmerking zou ik jou een schop geven. Lees de thread om te kunnen oordelen.

Verwijderd

Is meneer ErectieJacksie nu geband of nie?! :?

• Captain Pervert
Op zondag 22 juli 2001 22:40 schreef THCdeMatthijs het volgende:
Is meneer ErectieJacksie nu geband of nie?! :?
En wat voor belang heb jij daarbij?

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-12 21:55
Op zondag 22 juli 2001 22:43 schreef Captain Pervert het volgende:

[..]

En wat voor belang heb jij daarbij?
Er is ook nog zo iets als 'nieuwsgierig' ;)

• mr_a
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-05-2023
Als je nou gelijk toen je het topic opende een no_flame_intended naar Cutebrit - isn't she cute - erbij had gezet...

"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs

• mbravenboer
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-11 01:34
Hum, ik kom nooit (meer) in de HK dus helaas zie ik dit nu pas.

Het is natuurlijk nogal een domme flame, maar ik zou het erg jammer vinden als ErectionJackson hiervoor wordt gebanned. In het P&W forum levert hij over het algemeen zeer goede postings over onderwerpen waar andere vaste P&W leden minder vanaf weten. Hij is dus een zeer waardevolle gast op dit forum.

Ik zou het erg op prijs stellen als de kwaliteit van zijn normale postings mee wordt genomen in deze beslissing.

Iedereen kan een slippertje maken toch? En tja, Britney is toch ook een vreselijke *piep*? ;)

Blog, Stratego/XT: Program Transformation, SDF: Syntax Definition, Nix: Software Deployment

Verwijderd

Ik moet zeggen dat EJ erg veel over XML weet (en ook aan ons meedeelt) en ik het idd zonde zou vinden als hij gebanned oid zou worden.

Afgezien van deze misschien wat 'zwakkere' posts van hem, moeten jullie wel in je oordeel meenemen dat hij ook geregeld andere post van een hoger niveau schrijft.

EJ, suc6...

• Flaman
  • Laatst online: 03-12-2022
Ik denk dat dit een temp wordt hor (terrecht)

• JT
  • Laatst online: 02-12 21:38

JT

VETAK y0

Een waarschuwing vind ik wel genoeg hoor....sjonge jonge, wat een gezeur over een verkeerd gebrachte mening.... :(

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• HaaZ
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:59

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

Toen ik je topic vanmiddag zag (met 3 replies erin op dat moment) dacht ik ook echt iets van: "sjee, die lokt echt iets uit"... zo kwam het bij mij over...

En ach, ik heb het niet zo op bans na 1 foutje dus ik ga daar ook niks over zeggen... die lastige beslissingen laat ik over aan de crew :)

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ

Verwijderd

Op maandag 23 juli 2001 01:04 schreef JT het volgende:
Een waarschuwing vind ik wel genoeg hoor....sjonge jonge, wat een gezeur over een verkeerd gebrachte mening.... :(
Sommige mensen houden van macht >:)

• Engineer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 23:56

Engineer

Software

Zeker moeilijk beslissen, ze zitten nu al 3 uur in hun hoekie en hebben nog niks gezegt :P

• JT
  • Laatst online: 02-12 21:38

JT

VETAK y0

Op maandag 23 juli 2001 01:06 schreef CoNNaiZ het volgende:

[..]

Sommige mensen houden van macht >:)
Jij maakt er nu een grapje over, maar ik denk soms wel is dat al die macht niet goed voor ze is....

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• zeef
  • Laatst online: 29-11 01:17
uhh geheel objectief is de topicstarter niet, maar dat hebben we deze week vaker gezien. Het lijkt wel of de temperatuur stijgt en het niveau daalt. Misschien is het wel tijd voor wat koeler weer.

Verwijderd

Op zondag 22 juli 2001 22:40 schreef Captain Pervert het volgende:
En op basis van die opmerking zou ik jou een schop geven. Lees de thread om te kunnen oordelen.
ik heb toch neergzet "zoals het hier staat"
lezen... |:(

• mbravenboer
  • Laatst online: 06-11 01:34
Zoals al vaker is gebleken heerst hier nogal een blackbox management.

Het zou op zich wel prettig zijn als er even vermeld wordt hoe deze zaak is afgelopen.

Blog, Stratego/XT: Program Transformation, SDF: Syntax Definition, Nix: Software Deployment

• Martin Sturm
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 27-11 14:57
Op maandag 23 juli 2001 12:28 schreef mbravenboer het volgende:
Zoals al vaker is gebleken heerst hier nogal een blackbox management.

Het zou op zich wel prettig zijn als er even vermeld wordt hoe deze zaak is afgelopen.

Ik moet dat helaas wel bevestigen. Af en toe wat meer communicatie over zaken die hier spelen, zou niet verkeerd zijn.. :)

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:11

Arno

PF5A

Ik heb even overlegd met een admin en er is besloten om hem 2 weken HK ban te geven voor flamen.

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.