Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen op 1440p 100hz+ met G-sync en 4K 60hz. Daarnaast bewerk ik foto's en video's en programmeer ik zo af en toe. Omdat het systeem in de woonkamer komt te staan wil ik dat hij - relatief - klein en stil is (ik heb nu een Corsair 800D met waterkoeling).
Wat mag het systeem gaan kosten?
De ITX krachtpatser mag zo'n 2000 euro kosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Momenteel heb ik nog een MSI GeForce GTX 1070 ARMOR 8G. Tegen een sterkere nieuwere videokaart zeg ik echter geen nee. Ook heb ik nog een 500GB Samsung SSD die ik graag wil gebruiken.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Het onderstaande lijstje leek mij wel interessant. Ik weet nog niet of ik deze kast neem of niet (twijfel nog of ik hem nou mooi of lelijk vind
) Daarnaast zou ik liever de RTX 2080 van Asus nemen dan die van Gigabyte. De Asus kaart is echter 200 euro duurder... weet iemand waarom?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Mijn twee oude AMD videokaarten zijn - zonder OC - weggesmolten, graag Nvidia dus!
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefst een ITX kast die redelijk stil is.
Ga je overklokken?
Ik wil op termijn het systeem licht OC'en.
Wat verwacht je van ons?
Sinds ik mijn huidige PC heb gekocht (8 jaar geleden) heb ik mij niet echt meer kunnen verdiepen in hardware. Graag zou ik dus feedback willen over wat handig is en wat niet
Met mijn nieuwe PC hoop ik weer een aantal jaar te kunnen doen (onderdelen upgraden is niet helemaal mijn ding).
Gamen op 1440p 100hz+ met G-sync en 4K 60hz. Daarnaast bewerk ik foto's en video's en programmeer ik zo af en toe. Omdat het systeem in de woonkamer komt te staan wil ik dat hij - relatief - klein en stil is (ik heb nu een Corsair 800D met waterkoeling).
Wat mag het systeem gaan kosten?
De ITX krachtpatser mag zo'n 2000 euro kosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Momenteel heb ik nog een MSI GeForce GTX 1070 ARMOR 8G. Tegen een sterkere nieuwere videokaart zeg ik echter geen nee. Ook heb ik nog een 500GB Samsung SSD die ik graag wil gebruiken.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Het onderstaande lijstje leek mij wel interessant. Ik weet nog niet of ik deze kast neem of niet (twijfel nog of ik hem nou mooi of lelijk vind
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-9700K Boxed | € 419,- | € 419,- |
| 1 | Asus ROG Strix Z370-I Gaming | € 195,05 | € 195,05 |
| 1 | Gigabyte GeForce RTX 2080 Windforce 8G | € 731,05 | € 731,05 |
| 1 | BitFenix BitFenix Portal Window Zwart | € 98,05 | € 98,05 |
| 1 | NZXT Kraken X52 (met AM4 support) | € 139,90 | € 139,90 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 134,90 | € 134,90 |
| 1 | Corsair SF600 (2018) | € 118,50 | € 118,50 |
| 1 | Samsung 970 Evo 500GB | € 116,89 | € 116,89 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.953,34 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Mijn twee oude AMD videokaarten zijn - zonder OC - weggesmolten, graag Nvidia dus!
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefst een ITX kast die redelijk stil is.
Ga je overklokken?
Ik wil op termijn het systeem licht OC'en.
Wat verwacht je van ons?
Sinds ik mijn huidige PC heb gekocht (8 jaar geleden) heb ik mij niet echt meer kunnen verdiepen in hardware. Graag zou ik dus feedback willen over wat handig is en wat niet
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2018 17:28 ]