$%^ Units juichen niet in Dune emperor!!

Pagina: 1
Acties:

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Hey,

Je kan toch juichen met je units in Dune emperor? In het boekje staat 'c' als toets ook in het setupscreen is het bij mij zo ingesteld! Maar juichen, HO MAAR!

Juichen ze bij jullie wel!?

:)

Kom op man! er moet toch geschreeuwd worden!!
YEEAHHHHHHHHHHHH

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Verwijderd

Toch wel grappig met wat voor problemen mensen naar GoT komen... "m'n units juichen niet!" ... :D :D
m.a.w, ik zou het zelf niet weten. Misschien een bug.. :?

• Dinictus208
  • Niet online
Ja tuurlijk is het een luxe probleem maar ik was net zwaar aan het hakken dus ik denk: 'ik gooi der een yell doorheen' nu blijkt dat niet te kunnen! Het is van essentieel belang dat mijn units kunnen juichen!

Kom op andere Emperor spelers: juichen ze bij jullie wel?

thks

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

Weet je zeker dat je niet met een kromme vertaling te maken hebt?
Of misschien moet je ventjes selecteren

• Dinictus208
  • Niet online
heb ik al gedaan, ik dacht ook, als er tanks bij staan kan het niet.

Verwijderd

Dacht dat het alleen bij Sardukar werkte?

Tijdje geleden alweer, maar weet zeker dat het bij mij werkt.

Verwijderd

Ik heb de ventjes regelmatig zien juichen (van de tegenpartij) dus het moet zeker kunnen...de C doet bij mij ook niets trouwens. Misschien foutje in de handleiding? Ik kon in de handleiding ook niks vinden hoe je een zooitje geselecteerde units allemaal tegelijk moest deployen (met de D toets dus :) )

R./

Verwijderd

Ik ken het spel niet, maar weet je zeker dat je het niet over Red Alert 2 hebt? ;)

• Kiko
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-02 19:47

Kiko

MOOH!!

weet iemand een site waar ze screenshots hebben van Dune emperor

Slapende honden bijten niet

• WhistlerNL
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-02 22:05
www.westwood.com ???

en als ze daar niet opstaan dan staan er vast wel linkjes op naar reviews oid.

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-02 21:30
werkt dit ook in CS?

edit: :P

• CV_SmileY
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-02 13:52

CV_SmileY

JackOfAllTrades MasterOfNone

Ze gaan bij mij wel eens uit zichzelf juichen. ik heb het nog nooit uitgeprobeerd om het met een toets te doen..
Heb Dune trouwens net uitgespeeld :)

• Dinictus208
  • Niet online
Nou lekker $% dus.

In Red Alert 2 kon je lekker juichen als je bv net een grote veldslag had gewonnen! Dat vond ik echt een hele goeje feature in het spel (ja iedereen hecht waarde aan andere dingen he!) In Dune3 hoort het te kunnen (boekje) maar in de praktijk kan het dus niet!!! ARG!

Is er al een patch? ik ga wel even zoeken. als ik vind, laat ik het wel weten..

Verwijderd

Uuuuuuuuhhh,

Bij mij juichen ze automatisch wanneer ze een 'battle' gewonnen hebben. Juichen, schreeuwen, in de lucht schieten en zwaaien.

Hartstikke leuk joh.

Maarreh, misschien bestaat er idd wel iets dat je ze op commando kan laten juichen. Zou wel errug kewl zijn, eigenlijk! :D

Verwijderd

Gewoon ventjes selecteren en C drukken, doen het idd soms zelf (vooral sardaukar, zeker kogels te veel).

Is erg kewl om online te doen, ga je met z'n alle om iemands basis staan en dan juichen en aanvallen! })

/me is niet sadistisch :P

• Dinictus208
  • Niet online
He commandante,

Maar werk dit dan ook bij jou in Emperor?
Werkt het alleen bij Sardauken?

Tell us!

Verwijderd

Net ff skirmish gedaan met Atreides om te kijken hoe en hoe:

Alle mannetjes (/vrouwtjes :P ) kunnen juichen!

subhouses geprobeert: Sardaukar en Fremen, konden ook juichen.

Gewoon ventjes selecteren en c-toets indrukken.

• Dinictus208
  • Niet online
NOU!

OOK GEK DAN!

Ik ga het nog een keer proberen dan.
c, c, c,

nee, geen juichen!

Verwijderd

Op maandag 23 juli 2001 14:17 schreef Dinictus het volgende:
NOU!

OOK GEK DAN!

Ik ga het nog een keer proberen dan.
c, c, c,

nee, geen juichen!
Jou ventjes vinden je gewoon niet aardig...bij mij doen ze het ook :)

R./

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-02 16:51
Same here.

Steam

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:33
Misschien dat:

dit

helpt?