Ik zoek een goedkope/makkelijke oplossing om het raam in onderstaande foto's weer fatsoenlijk dicht te kunnen krijgen. Momenteel kun je de hendel niet draaien wanneer je het raam dicht hebt omdat de ijzeren 'pin' die het raam moet sluiten tegen het kozijn komt i.p.v. in het gat. Dit is alleen bij dit raam zo, vergelijkbare ramen in dit pand hebben dit probleem niet. Waarschijnlijk is het hout wat uit gaan zetten door ouderdom en vormt zich nu dit probleem.

Mijn eerste idee was om het gat wat groter te maken, maar het hout is zo dun dat ik bang ben dat ik er door ga wanneer ik dit doe. Daarom dacht ik om een of andere nieuwe schuif/simpel sluit systeem te installeren om het raam te sluiten, maar ik weet niet goed wat handig is in deze situatie. Heeft iemand tips?

Mijn eerste idee was om het gat wat groter te maken, maar het hout is zo dun dat ik bang ben dat ik er door ga wanneer ik dit doe. Daarom dacht ik om een of andere nieuwe schuif/simpel sluit systeem te installeren om het raam te sluiten, maar ik weet niet goed wat handig is in deze situatie. Heeft iemand tips?
When life throws you a curve, lean into it and have faith!