als ik een paar minuten niets doe met de computer dan begint de HDD als een gek te laden.het is irritant want het vertraagt alles heel erg.hoe los ik dit op?
ja maar waarom?toen ik win98 draaide had ik dit probleem niet.en nu heb ik winme en nu wordt ik hardstikke gek van die HDD
WinME gebruikt meer geheugen.
Hoeveel ram heb je in je bak?
Hoeveel ram heb je in je bak?
Toevallig system-restore ( nog ) aanstaan?
Kan je het beste uitzetten,of in ieder geval een maximale grootte aangeven.
Beetje meer geld levert al 256 MB op.Op zondag 22 juli 2001 19:33 schreef BoKToR het volgende:
Pers er maar eens 128 MB erbij, dat spul is toch bijna gratis
Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838
eeehh,das lang geledenOp zondag 22 juli 2001 20:23 schreef Emperor het volgende:
hoe zet ik die shit uit?
Volgens mij bij system properties, en dan bij file managment en dan system restore oid,,,,volgens mij,
SystemRestore uitzetten in MSCONFIG.EXE dacht ik? Dit kan veel redenen hebben:
- system restore aan
- programma wat op de achtergrond draait?
- ...
- system restore aan
- programma wat op de achtergrond draait?
- ...
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
system restore moet je aanlaten ! weet je hoe relaxed dat is als je je systeem verkracht !Op zondag 22 juli 2001 19:41 schreef Squar_b het volgende:
Toevallig system-restore ( nog ) aanstaan?
Mother, will they like this song?
virus scanners lopen op de achtergrond, of msn/icq, of ander utilities??...
Tsss.
Ik dacht dat jullie hier allemaal zo geilden op 3x per week Windows opnieuw installeren
enniewees, SysRestore is leuk, maar niet goed genoeg.
Kun je beter Ghost oid gebruiken, ook handig als je een schijf vervangt.
Als je wilt weten wat er allemaal op dat ding draait, zou je eens kunnen kijken met WinTop (soort taskmanager voor 9x), dan kun je ook in de gaten houden wat er veel vreet en bijv. vastloopt.
Ik dacht dat jullie hier allemaal zo geilden op 3x per week Windows opnieuw installeren
enniewees, SysRestore is leuk, maar niet goed genoeg.
Kun je beter Ghost oid gebruiken, ook handig als je een schijf vervangt.
Als je wilt weten wat er allemaal op dat ding draait, zou je eens kunnen kijken met WinTop (soort taskmanager voor 9x), dan kun je ook in de gaten houden wat er veel vreet en bijv. vastloopt.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
ff tussen door (nee da's niet netjes nee) if you don't mind
weet iemand hoe ik explore uitzet bij het booten ? ik heb nemelijk lite
Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day
Verwijderd
System restore zet je uit door rechts klik op mijn computer, eigenschappen, prestaties, bestandssysteem, probleem oplossing, optie systeem herstellen uitschakelen aanvinken, scheelt je echt een stuk in system performance, alleen de pech als je geen ghost ofzow hebt en er crasht iets, dan heb je een probleem ja
Hmm.. Ik had ook zoiets, maar toen was het windows die de programma's aan het aanpassen was zodat ze sneller zouden opstarten.

Maar goed, dan zie je het venstertje wel, dus das niet jouw probje denk ik...
<offtopic>
HEEL irritant, vooral als je een wat oudere videokaart heb en oudere spellen aan het spelen bent. Je kleurenpalet gaat dan wellus raar doen: Bekend spel met dit probleem: Shadow Warrior
</offtopic>
Maar goed, dan zie je het venstertje wel, dus das niet jouw probje denk ik...
<offtopic>
HEEL irritant, vooral als je een wat oudere videokaart heb en oudere spellen aan het spelen bent. Je kleurenpalet gaat dan wellus raar doen: Bekend spel met dit probleem: Shadow Warrior
</offtopic>
Dell Studio XPS 16
Project: BavBierSub 1.0 BavBierSub 2.0
Pagina: 1