Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Ik heb de TV van mijn vriend hier staan en ik weet niet hoe hij aan moet... Het is een panasonic tx-l32e3e we hebben er geen afstandsbediening van dus het moet met de knoppen aan de zeikant.

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tiagoo
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 13:19
Ja.. dan gebruik je de knoppen aan de zIJkant? Of steek de stekker in het stopcontact

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Janus Bier
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:28
Heb je de handleiding al doorgenomen?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19:40
Afbeeldingslocatie: https://mans.io/views2/1042415/page7/bg7.png

Aan de voor- of zijkant met het logo O/I. Overigens weet ik niet of Tweakers het juiste platform voor dit soort dingen is. Moeten we straks ook nog gaan uitleggen hoe een stopcontact werkt?

[ Voor 61% gewijzigd door NotSoSteady op 28-12-2018 14:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12:55

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Op Amazon zijn vervangende remotes te koop; kost je een habbekrats en dan hoef je de komende tijd niet op te staan.

Verder heeft Panasonic een aardige support-afdeling waar je onder andere handleidingen kan downloaden of ze kan bellen voor hulp.

Aangezien de tv van een vriend is; is die persoon niet te bereiken om 2 minuten te vertellen hoe dat ding aan gaat?

Ik zou de optie handleiding & Amazon bewandelen; je kan niet alles met de knoppen aan/op de tv doen.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:32
MAX3400 schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 14:43:
Op Amazon zijn vervangende remotes te koop; kost je een habbekrats en dan hoef je de komende tijd niet op te staan.

[...]
Of gewoon bij de Action. Ben je voor enkele euro's klaar, en ondersteunen gigantisch veel TV's.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 14:39:
Mijn vraag
Ik heb de TV van mijn vriend hier staan en ik weet niet hoe hij aan moet... Het is een panasonic tx-l32e3e
3 keer met een kruisschroevendraaier, rechts bovenin (5cm van boven en zijkant) op het scherm tikken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:52

SomerenV

It's something!

Dit moet toch haast wel een troll zijn? :+ Een vluchtige blik op de zijkant van iedere tv onthult diverse knopjes waaronder aan/uit, van zender wisselen en volume aanpassen. Een account hier aanmaken, het juiste topic vinden én een reactie plaatsen is een stuk ingewikkelder in ieder geval.

[ Voor 25% gewijzigd door SomerenV op 28-12-2018 19:37 ]

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HugoBoss1985
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:22

HugoBoss1985

Xenotech

Verwijderd schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 17:18:
[...]

3 keer met een kruisschroevendraaier, rechts bovenin (5cm van boven en zijkant) op het scherm tikken.
Wat is een kruisschroevendraaier?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Verwijderd schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 14:39:
Mijn vraag
Ik heb de TV van mijn vriend hier staan en ik weet niet hoe hij aan moet... Het is een panasonic tx-l32e3e we hebben er geen afstandsbediening van dus het moet met de knoppen aan de zeikant.

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
rechts onder aan de zijkant

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Of gebruik een smartphone met infrarood en de juiste applicatie.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Frost_Azimov
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 21:36
Heb jij ff mazzel, de Viera is via een REST-API aan te sturen, gewoon even in JavaScript of PowerShell wat scripten en je kun er van alles mee! Geen AB nodig!

Om het je nog makkelijker te maken; hier een link naar Github waar je zo een package uit kun checken: https://github.com/samuelmatis/viera-control

succes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:10

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

kickje naar TB

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 3dfx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
HugoBoss1985 schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 19:38:
[...]

Wat is een kruisschroevendraaier?
Zelfverdedigingswapen voor vrouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:10

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Je kan de TV gewoon via de zijkant kan bedienen of je vriend bellen. Bij gebrek aan eigen inzet en toename van flauwe reacties gooi ik hier een slotje op.

[ Voor 3% gewijzigd door Microkid op 28-12-2018 20:21 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.