Hi!
Misschien dat jullie nog een idee hebben... De laptop van mijn moeder, een Dell E5550, is gisteren spontaan uit gegaan en niet meer aan te krijgen, de powerknop blijft gewoon donker.
Bij het insteken van de voedingsstekker gaat het led-ringetje uit.
Ik heb al een aantal dingen getroubleshoot.
* Batterij er uit en met alleen de voeding, hierbij gaat het ledringetje uit.
* 30 seconden powerknop ingedrukt houden (zonder batterij en voeding)
* SSD er uit, dan opstarten
* Geheugen er uit, dan opstarten
* Kruistest gedaan met de laptop van mijn vader (zelfde type), zijn batterij en voeding.
* Voedingsstekkertjes op de laptop zelf omgewisseld (Hulde Dell voor het makkelijk te (de)monteren)
Helaas blijft de laptop het vertikken om aan te gaan. De powerknop lijkt niet stuk te zijn, deze "klikt" gewoon als je hem indrukt.
Misschien dat jullie nog een idee hebben... De laptop van mijn moeder, een Dell E5550, is gisteren spontaan uit gegaan en niet meer aan te krijgen, de powerknop blijft gewoon donker.
Bij het insteken van de voedingsstekker gaat het led-ringetje uit.
Ik heb al een aantal dingen getroubleshoot.
* Batterij er uit en met alleen de voeding, hierbij gaat het ledringetje uit.
* 30 seconden powerknop ingedrukt houden (zonder batterij en voeding)
* SSD er uit, dan opstarten
* Geheugen er uit, dan opstarten
* Kruistest gedaan met de laptop van mijn vader (zelfde type), zijn batterij en voeding.
* Voedingsstekkertjes op de laptop zelf omgewisseld (Hulde Dell voor het makkelijk te (de)monteren)
Helaas blijft de laptop het vertikken om aan te gaan. De powerknop lijkt niet stuk te zijn, deze "klikt" gewoon als je hem indrukt.
I have gone to find myself, if I get back before I return, Please keep me here! PSNID: djmagich