Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• milkman
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 17-05 11:17
hoi

ik had een samsung hw-k950 maar omdat ik constant problemen had met de rear speakers mijn geld terug gekregen.

als alternatief heb ik nu een LG SK10Y maar ik vindt het geluid zeer matig.

dialogen zijn zeer slecht hoorbaar terwijl het omgevings geluid dan erg hard is.
ook de subwoofer is amper hoorbaar (ik voel hem wel trillen maar het is erg matig qua geluid)

ik heb zitten spelen met de settings maar ik blijf een zeer matig geluid hebben. het knalt niet mijn kamer in , wat de hw-k950 wel had (als ie het deed)

iemand hier betere ervaringen mee ?

• milkman
vanwege het geluide de soundbar maar retour gestuurd.

nu op zoek naar een leuk alternatief

• ephymerous
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 11:34
Ik vind het opmerkelijk. Voor onze nieuwbouwwoning ben ik me ook aan het oriënteren voor een soundbar. De SK10Y komt behoorlijk goed uit de testen :)

Zelf neig ik mede door de looks naar de Sony ST5000. Binnenkort eens luisteren. Succes met het zoeken van een alternatief.

ephymerous wijzigde deze reactie 29-12-2018 18:50 (29%)

• René H
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 09:51
Gisteren toevallig op internet gezien dat de LG SK10Y direct na inbedrijfstelling een software update moet draaien, hierna schijnt de geluid kwaliteit behoorlijk toe te nemen.

• milkman
Volgens mij update hij automatisch bij de 1e keer verbinden

Ik ben ook best teleurgesteld moet ik zeggen. De lg was qua prijs en specs een hele goede keuze vergeleken met bv de Samsung hwn950

Ook bij de reviews was iedereen goed te spreken over het geluid dus ik weet niet zo goed waarom het zo tegenviel

Ik kijk nu ook naar de Sony st5000 maar die kost ruim 1150 dus een heel stuk duurder
Voor de rest wordt het moeilijk er zijn weinig knappe alternatieven

Misschien toch maar de Samsung hwn850 dus zonder rears

• Ben er
  • Registratie: oktober 2016
  • Laatst online: 21-05 23:32
Ik zou toch maar is kijken naar de Harman kardon enchant1300 dat is even andere koek

• milkman
ik heb die ook gezien bij de winkel maar ik was niet zo onder indruk , goed geluid hoor maar geen atmos/dts:x en errrug duur ! 1700 inclusief subwoofer . das een duur grapje

• milkman
enfin , ik heb toch een Samsung hw-n950 gekocht.

ik stond wel flink te dubben ivm de problemen die ik had gehad met vorige model maar ik hoor op diverse forums dat dit verholpen moet zijn met het nieuwste model

ik zag een goede deal voorbij komen vorige week en heb hem goedkoop op de kop kunnen tikken

• MR.Harok
  • Registratie: juli 2014
  • Laatst online: 21-05 14:46
@milkman Hoe bevalt de samsung HW-N950 tot nu toe? Ik had ook het oude model, maar afgelopen week is gebleken dat hij niet meer te repareren is (de soundbar ligt bij een samsung reparatie center). Ik krijg of mijn geld terug of de nieuwe HW-N950 maar ben nog aan het twijfelen

• milkman
@MR.Harok
ik ben er tot nu toe zeer tevreden over. de storingen met de rear speakers zijn niet voorgekomen.

ook het geluid uit de rears is een stuk luider en meer aanwezig dan bij het vorige model .
uit de bar zelf komt ook (nog steeds) een prima geluid

ik ben tot nu toe blij dat ik toch de sprong heb gewaagd na de issues met de vorige model en het matige geluid van de sk10y

• MR.Harok
  • Registratie: juli 2014
  • Laatst online: 21-05 14:46
Dank voor je aanvulling! Inmiddels de nieuwe hw-n950 gekregen. Wat een verademing. Alle bugs en andere problemen lijken bij dit model te zijn verholpen
Pagina: 1

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Google

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True