Vraag: kan ik een verkoper in V&A ontzichtbaar maken?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Quadro
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23:32
Hoi!

Ik vroeg me af of het mogelijk is om een bepaalde verkoper in V&A te blokkeren of onzichtbaar te maken.

Ik zoek graag in een straal van <10 km naar nieuwe spulletjes maar er is een tweaker in de buurt die elke paar dagen al zijn advertenties opnieuw post om opnieuw bovenaan te komen.

Nu wil ik geen tweaker in een kwaad daglicht zetten omdat het vast mag wat hij doet dus ik als de mods willen weten hoe-en-wat kan ik deze info het beste via de PM delen indien nodig.

Is dit überhaupt mogelijk?

Groetjes!

Edit: Topic kan gesloten worden. Het kan niet schijnbaar :)

[ Voor 5% gewijzigd door _Quadro op 28-12-2018 11:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Helaas is dit niet mogelijk. Het is een feature die ook graag zou zien, de hoeveelheid advertenties/ bepaalde handelaren zou ik met liefde willen blokkeren.

39

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Juup
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
MachielVeldkamp schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 11:16:
Ik zoek graag in een straal van <10 km naar nieuwe spulletjes maar er is een tweaker in de buurt die elke paar dagen al zijn advertenties opnieuw post om opnieuw bovenaan te komen.

Nu wil ik geen tweaker in een kwaad daglicht zetten omdat het vast mag ...
Dit soort "tweaker" verpest het voor ons allemaal.
Erg jammer.

Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Quadro
Fietsbel schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 11:18:
Helaas is dit niet mogelijk. Het is een feature die ook graag zou zien, de hoeveelheid advertenties/ bepaalde handelaren zou ik met liefde willen blokkeren.
Woa dat is snel.

Bedankt voor de info in ieder geval :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Volgens mij mag je, officieel gezien, je advertenties slechts 1x per 7 dagen opnieuw posten om bovenaan te komen. Als iemand dit te vaak doet kan je zijn advertentie rapporteren en dit melden, een V&A mod zal er dan naar kijken en actie ondernemen.

@Microkid kan hier vast wat meer over vertellen :)

[ Voor 10% gewijzigd door stin00 op 28-12-2018 11:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:20

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

En dat kan @Microkid zeker :) Er zit een rapportage knopje bij elke advertentie. Mocht er volgens jou iets mis zijn met een advertentie, meldt het dan, wij kijken er dan naar.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Quadro
Microkid schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 11:31:
En dat kan @Microkid zeker :) Er zit een rapportage knopje bij elke advertentie. Mocht er volgens jou iets mis zijn met een advertentie, meldt het dan, wij kijken er dan naar.
Even ter clarificatie: ik beweer niet dat de tweaker iets doet wat niet mag. Het valt me gewoon op dat sommige dingen van de desbetreffende tweaker zo vaak bovenaan staan dat het me is gaan opvallen

Uitfilteren kan niet. Jammer dan, helaas pindakaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:30

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Microkid schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 11:31:
Heb je dan ook even een linkje naar wat wel en niet mag? Klopt die eens per 7 dagen?

Sowieso, ik zou ook wel zoiets willen - niet voor V&A, maar voor MP. Sommige jojo's wil je echt niet zien en als er een handelaartje in de buurt zit wordt je idd helemaal gek.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:10

FlipFluitketel

Frontpage Admin
@MachielVeldkamp Zoals Microkid zegt, bij iedere advertentie staat "Meld misbruik", plaats gewoon een melding bij een van de advertenties van die gebruiker met de melding dat jij vermoedt dat ie (te) vaak zijn advertenties herplaatst. Dan zien wij wel om welke gebruiker het gaat en kunnen we het controleren.

Herplaatsen/heractiveren binnen 1 week is in ieder geval niet toegestaan.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:20

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

@The Eagle , kijk eens bovenaan in dit forum :) V&A FAQ

En tevens: als je een advertentie aanmaakt, staat er duidelijk:

Meer informatie over het Vraag & Aanbod advertentie plaatsen vind je hier

[ Voor 57% gewijzigd door Microkid op 28-12-2018 12:00 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22:43
Wellicht dat @Cerberus_tm zijn plugin hierbij kan helpen?
Cerberus_tm in "Feature: shops blacklisten"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cerberus_tm
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
@jeroen3 Mijn userscript kan dat op het moment niet. Maar ik kan wel even snel een scriptje maken dat bepaalde adverteerders eruit filtert op V&A, als daar vraag naar is.
Pagina: 1