Ik hoop dat iemand me kan helpen.
Ik heb een Yamaha yht-1840 receiver en een Philips 65pus6703 tv.
De receiver is middels ARC aangesloten op de tv. Echter hebben we dat het geluid af en toe uit valt voor een halve seconde. Af en toe loopt het geluid ook niet synchroon. Wanneer de receiver en de tv aan gaan hoor je soms ook een scherpe kras.
Beide apparaten zijn jonger dan een maand. Ik heb drie HDMI kabels gebruikt. Mijn optische kabel krijg ik niet aan de praat.
Ik zie ook het rode lampje niet branden in de aansluiting op de televisie (wanneer ik achter het klepje kijk, zoals bijvoorbeeld bij de Mediabox wel. Is deze kapot?)
Ik heb ook niet een optie om te selecteren dat geluid via optical out moet lopen op de televisie. Enkel dat het geluid via de home cinema set loopt en easylink aan / uit
Wat heb ik gedaan :
- 3 kabels geprobeerd (moet ik nog controleren of dit 2.1 kabels zijn?)
- alle extra functies uitgezet op de televisie
- audio delay ok de receiver en tv aan / uit
- output Dolby digital en multichannel
Het geluid enkel bij de tv speakers werkt perfect.
Het geluid op de receiver bij de google audio werkt ook perfect
Ik heb een Yamaha yht-1840 receiver en een Philips 65pus6703 tv.
De receiver is middels ARC aangesloten op de tv. Echter hebben we dat het geluid af en toe uit valt voor een halve seconde. Af en toe loopt het geluid ook niet synchroon. Wanneer de receiver en de tv aan gaan hoor je soms ook een scherpe kras.
Beide apparaten zijn jonger dan een maand. Ik heb drie HDMI kabels gebruikt. Mijn optische kabel krijg ik niet aan de praat.
Ik zie ook het rode lampje niet branden in de aansluiting op de televisie (wanneer ik achter het klepje kijk, zoals bijvoorbeeld bij de Mediabox wel. Is deze kapot?)

Ik heb ook niet een optie om te selecteren dat geluid via optical out moet lopen op de televisie. Enkel dat het geluid via de home cinema set loopt en easylink aan / uit
Wat heb ik gedaan :
- 3 kabels geprobeerd (moet ik nog controleren of dit 2.1 kabels zijn?)
- alle extra functies uitgezet op de televisie
- audio delay ok de receiver en tv aan / uit
- output Dolby digital en multichannel
Het geluid enkel bij de tv speakers werkt perfect.
Het geluid op de receiver bij de google audio werkt ook perfect
[ Voor 14% gewijzigd door GeNiTaLiX op 28-12-2018 07:41 ]