Hoi,
Ben aan het overwegen om mijn lompe Packard Bell laptop met Linux mint te gaan vervangen.
Ik heb ervaring met Chinese telefoons en tablets, maar niet echt met Chinese laptops. Wel heb ik een shortlist gesorteerd op prioriteit en zie graag jullie advies over deze opties tegemoet.
Een aantal overwegingen/wensen
- normaal gebruik, Google apps. Browsing, image editing
- fanless
- compact max 13.3 inch
- uitbreidbaar met m.2 ssd
- Windows 10 home
- budget max €300,00
- accu moet minstens 4-5u meegaan
1.Teclast F5
Gecharmeerd van combi met touch screen en Stylus mogelijkheid en afmeting van 11.6 inch. Mooi apparaat om te zien ook.
2.Jumper Ezbook X1
Redelijk gelijk aan optie 1. Minder geheugen en geen Stylus mogelijkheid
3.Chuwi lapbook SE
Mooi compacte laptop met normale USB poort
Nadeel is dat Windows op 32gb emmc staat. Is dit makkelijk over te zetten naar SSD? Backlight van toetsenbord is een pre
4. Jumper Ezbook 3 pro
Opzich zelfde als 3 maar bouwkwaliteit lijkt wat minder mooi dan bij 3. Ik weet niet hoe de installatie van Windows hier is verzorgd. Op SSD of emmc.
Dus bij deze mijn top 4. Advies/voorkeuren vanuit jullie zie ik graag tegemoet. Alvast bedankt.
Ben aan het overwegen om mijn lompe Packard Bell laptop met Linux mint te gaan vervangen.
Ik heb ervaring met Chinese telefoons en tablets, maar niet echt met Chinese laptops. Wel heb ik een shortlist gesorteerd op prioriteit en zie graag jullie advies over deze opties tegemoet.
Een aantal overwegingen/wensen
- normaal gebruik, Google apps. Browsing, image editing
- fanless
- compact max 13.3 inch
- uitbreidbaar met m.2 ssd
- Windows 10 home
- budget max €300,00
- accu moet minstens 4-5u meegaan
1.Teclast F5
Gecharmeerd van combi met touch screen en Stylus mogelijkheid en afmeting van 11.6 inch. Mooi apparaat om te zien ook.
2.Jumper Ezbook X1
Redelijk gelijk aan optie 1. Minder geheugen en geen Stylus mogelijkheid
3.Chuwi lapbook SE
Mooi compacte laptop met normale USB poort
Nadeel is dat Windows op 32gb emmc staat. Is dit makkelijk over te zetten naar SSD? Backlight van toetsenbord is een pre
4. Jumper Ezbook 3 pro
Opzich zelfde als 3 maar bouwkwaliteit lijkt wat minder mooi dan bij 3. Ik weet niet hoe de installatie van Windows hier is verzorgd. Op SSD of emmc.
Dus bij deze mijn top 4. Advies/voorkeuren vanuit jullie zie ik graag tegemoet. Alvast bedankt.