• Perihelion
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 29-08 17:27
Geachte redactie,

Ik heb al ongeveer een jaar geleden een verbetering van de productgegevens ingediend voor de Moto G5 Plus. Deze week heb ik dat opnieuw gedaan. Hij is nog altijd niet doorgevoerd.

Er staat op de product pagina onder andere de fout dat dit een Single sim telefoon is. Dat is gewoon onjuist, dit is een telefoon met Dual sim EN sd-kaart. Dat is nogal een significante fout, zoiets kan doorslaggevend zijn bij het zoeken naar een smartphone.

Dat het hier verkeert staat zit me niet zo zeer dwars, maar dat er gewoon niet naar de verbetering geluisterd wordt wel. Ik vraag me af of de kwaliteit van de spec sheat voor andere producten ook nooit verbeterd worden.
Kan er eventueel worden nagedacht over een systeem waarbij gebruikers elkaars verbeteringen nakijken?

Ook mis ik nog een aantal invul vakjes. Zo kan ik bijvoorbeeld niet opgeven wat de brandpuntsafstand van de selfie camera is. Dat doet er wel veel toe, want het is zeer bepalend voor de kwaliteit van selfies.

Ik begrijp dat moderatie van product reviews veel werk is, maar als het niet lukt, gelieve na te denken over nieuwe manieren om gebruikers mee te laten helpen.

Hartelijk dank voor uw aandacht.

Er is nog zoveel te verbeteren on-line.

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Normaliter wordt dat binnen een paar werkdagen wel aangepast. Er is zelfs een review door Tweakers over geschreven waarin staat dat er plek is voor 2 simkaarten + geheugenkaart. Ik heb de productgegevens ook even verbeterd. Je topic kan overigens beter richting het pricewatch forum aangezien je vraag daar beter past, maar dat moet een mod even fixen.

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02:01

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
De redactie leest niet mee in de 'normale' forums, dus ik geef het topic even een schopje richting de PW, zoals @stin00 ook aangeeft.
Ik heb al ongeveer een jaar geleden een verbetering van de productgegevens ingediend voor de Moto G5 Plus. Deze week heb ik dat opnieuw gedaan. Hij is nog altijd niet doorgevoerd.
Normaal gesproken wordt zo'n wijziging binnen één dag tot enkele dagen doorgevoerd. Of je krijgt een reactie terug wanneer ze het niet eens zijn met de wijziging. Deze reactie gaat via e-mail, staat het adres nog goed in je profiel? In ieder geval wordt er vrij snel naar gekeken.

Overigens staan er twee verschillende versies in de PW:
Dual sim versie: product: Motorola Moto G5 Plus Dual Sim
Single sim versie: product: Motorola Moto G5 Plus

Weet je zeker dat je naar het goede product aan het kijken bent. Want volgens mij staan alle specificaties bij de dual sim versie gewoon zoals jij aangeeft.

[ Voor 2% gewijzigd door ACM op 28-12-2018 09:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

@rens-br de redactie heeft uberhaupt geen verantwoordelijkheid mbt productverbeteringen, daar is ons "product content" team voor :)
Dus ik schop 't naar de Pricewatch forum.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mooijekind
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22:09

Mooijekind

Manager Product Content
@stin00 Heb de wijzigingen die je had gedaan afgewezen omdat zoals rens-br aangeeft we al een dual sim variant hebben staan. In NL wordt officieel alleen de dual sim versie geleverd echter kan het zijn dat een shop een single sim versie importeert en deze dus aanbiedt.

Er bleek een mismatch te zijn met SKU's/EAN's bij de single sim variant.
Een EAN die daarbij stond wordt alleen bij de dual sim gebruikt.
Deze heb ik dus verhuisd bij zowel de gouden als de zilveren uitvoering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
@mooijekind11 Ik zag te laat dat er een apart dual sim model was, kon m'n wijzigingen niet meer intrekken helaas!
Pagina: 1