Ik heb nu een uurtje zitten Googlen en kom er niet uit. Ik werk hier met een pricewatch: Samsung LC27JG50QQU Zilver en een pricewatch: Gigabyte AORUS GeForce GTX 1080 Ti 11G op een Windows 10-pc. In games als Fallout 4 en Dragon Quest 11 zie ik in sommige gebieden steeds de randen van bepaalde textures (zoals de richeltjes op muren, of de bosjes in de omgeving) donkerder/dikker worden. Dat stopt als de camera niet meer beweegt. Dit filmpje laat het wel perfect zien: YouTube: Texture flicker/shimmer when moving camera
Waar ligt het aan? De enige instelling die ik so far heb kunnen vinden, die het voor zover ik kan zien weghaalt, is de sharpness van mijn monitor op 0 zetten. Maar ik heb al slechte ogen van mezelf, haha. Ik dacht nog: zou het misschien met een DP-kabel verholpen zijn, als die überhaupt niet die naar mijn mening nutteloze slider heeft? Hoor graag of daar een gekke gedachte is. Ideeën zijn heel erg welkom!
Waar ligt het aan? De enige instelling die ik so far heb kunnen vinden, die het voor zover ik kan zien weghaalt, is de sharpness van mijn monitor op 0 zetten. Maar ik heb al slechte ogen van mezelf, haha. Ik dacht nog: zou het misschien met een DP-kabel verholpen zijn, als die überhaupt niet die naar mijn mening nutteloze slider heeft? Hoor graag of daar een gekke gedachte is. Ideeën zijn heel erg welkom!