HEeeeeeeeeej..Morgen mijn Tb1,2 GhZ ophalen en dan op me msi k7t Turbo maar welke cooler moet ik nou op me TB zetten een beetje budget cooler maar 1 die wel goed cooled zodat ik hem ook nog een beetje kan oc'en
een fop38 kost maar 69,-Op zondag 22 juli 2001 18:45 schreef henk_j het volgende:
dan heb je geen budget coolers
kosten gewoon wat meer
narwal verkoopt ze
Ik ga aan waterkoeling beginnen, dus waarschijnlijk staat mijn Alpha/Delta binnenkort in de kast...
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Ik kan hem niet vinden op deze site hoor???Op zondag 22 juli 2001 18:46 schreef epsilon het volgende:
[..]
een fop38 kost maar 69,-
narwal verkoopt ze
Heb ik gedaan maar daar heb je ook de ene zegt neem deze en daar ander raad weer een andere cooler aan maar ik zie die Fop38 wel zitten maar waar kan ik dat ding bestellenOp zondag 22 juli 2001 18:49 schreef -GeHlGe-GoaT het volgende:
nooit gedacht dat ik dit oooit nog eens zou zeggen, maar gebruik de search ff
Verwijderd
Mini copper orb draait hier wel ok.
zorg wel dat je kast goede airflow heeft, want anders maakt het niet veel uit welke cooler je erop zet, als je kast 40 graden is zal je TB minstens 60 graden worden
zorg wel dat je kast goede airflow heeft, want anders maakt het niet veel uit welke cooler je erop zet, als je kast 40 graden is zal je TB minstens 60 graden worden
Belangrijk voor je temp is een goeie airflow. Is de temperatuur binnen je kast 35C heeft een dure cooler helemaal niks geen nut. Zorg voor een goede airflow en is je casetemp rond kamertemperatuur of ietsje daarboven (zegge 25C) scheelt dit al aanmerkelijk veel in CPU temperatuur.
Aangezien TB 1200's van zichzelf al behoorlijk warm worden (rond de 50C met CoolerMaster tot 1,5GHz) is een goeie cooler toch echt wel een vereiste. Een FOP38 maken ze niet meer, daar is nu de WBK38 voor in de plaats gekomen. Dit coolertje van GlobalWin produceert een heel, heel hoog geluidsniveau dus ik weet niet of je wel zoiets wil hebben. Goedkoop issie wel, 80,- ongeveer. Hij is te koop bij www.oc-shop.nl en www.ned-cool.nl.
Succes ermee.
Aangezien TB 1200's van zichzelf al behoorlijk warm worden (rond de 50C met CoolerMaster tot 1,5GHz) is een goeie cooler toch echt wel een vereiste. Een FOP38 maken ze niet meer, daar is nu de WBK38 voor in de plaats gekomen. Dit coolertje van GlobalWin produceert een heel, heel hoog geluidsniveau dus ik weet niet of je wel zoiets wil hebben. Goedkoop issie wel, 80,- ongeveer. Hij is te koop bij www.oc-shop.nl en www.ned-cool.nl.
Succes ermee.
wij kunnen iets regelen, ik wil namelijk een G3 modden en ik kan je heatsink en/of je fan gebruiken.Op zondag 22 juli 2001 18:48 schreef Demoniac het volgende:
Ik ga aan waterkoeling beginnen, dus waarschijnlijk staat mijn Alpha/Delta binnenkort in de kast...
lolnarwal is falliet
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
wou net zeggen, de site is zo down als watOp maandag 23 juli 2001 17:12 schreef Hazzz-E het volgende:
Narwal is falliet.
Verwijderd
lees wat reviews en roundups, kijk voor prijsen en verkoopaddresen in de pricewatch, als de koeler daar niet bij staat vraag het dan ff hier, als iedereen hier gaat vragen welke koeler hoe en wat wordt het een beetje een zooitje
Verwijderd
vuurwerk....Op maandag 23 juli 2001 17:14 schreef Cutebritney het volgende:
[..]
wou net zeggen, de site is zo down als wat
Verwijderd
ja GVD verrekte ******* dat het ook zijn,Op maandag 23 juli 2001 17:12 schreef Hazzz-E het volgende:
Narwal is falliet.
had daar m'n FOP38 besteld @ 10 maart, 2 maanden wachten en veel gemailt en gebeld zeggen ze dat hij nog in taiwan zit ofzo, week later: NARWAL falliet -> 75 piek weg
Verwijderd
rembours is daar over het algemeen de oplossing voorOp maandag 23 juli 2001 18:07 schreef masterwill het volgende:
[..]
ja GVD verrekte ******* dat het ook zijn,
had daar m'n FOP38 besteld @ 10 maart, 2 maanden wachten en veel gemailt en gebeld zeggen ze dat hij nog in taiwan zit ofzo, week later: NARWAL falliet -> 75 piek weg![]()
![]()
http://www.coolermaster.com/home.html
EP5-6I11
1-Goedkoop
2-koelt goed
3-draait bij mij 1200@1333 idle35,stress55(justgettingstarted)
4-geschikt als tijdelijke oplossing
Je zal waarschijnlijk toch wel besmet
worden met het waterkoel virus!
EP5-6I11
1-Goedkoop
2-koelt goed
3-draait bij mij 1200@1333 idle35,stress55(justgettingstarted)
4-geschikt als tijdelijke oplossing
Je zal waarschijnlijk toch wel besmet
worden met het waterkoel virus!
every man is wise, until he speaks
Vergeet de decibellen niet! Een cooler die pruttelt als een koffiemolen in je kast is niet fijn
Loeibaar.nl
Pagina: 1