casten vanuit de netflix app werkt niet(goed).

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• sjoemie1985
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 12-09 11:24
Als ik in bijvoorbeeld de netflix app op mijn tablet een film of serie heb geselecteerd om te kijken en ik klik op het cast icoontje klik dan gaat mijn tv wel over naar netflix maar blijft op het home scherm staan waar je je profiel kunt selecteren.
maar ook als ik al in mijn profiel zit en ik druk in de tablet op het cast icoon dan start hij de film of serie niet op mijn televisie maar stopt verder wel met afspelen op de tablet.

Hebben jullie nog een idee wat te doen?
...

Ik gebruik een galaxy tab S2 en mijn tv is een sony bravia met android tv etc er op.
...

Ik heb de app al een keer opnieuw geïnstalleerd en ook al een keer uitgelogd en opnieuw ingelogd in netflix op de tv.
...

verdere info: ik heb netflix ook bij mijn ouders op de tv ingesteld en daar reageerd hij precies het zelfde.
alleen is de tablet een galaxy tab A en de tv ook een sony alleen iets ander type dan ik heb maar wel smart tv.

Alle reacties

• Tsjipmanz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 13:24

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

Cast je mbv een Chromecast? Want ik heb nog nooit een profielselectiescherm gehad tijdens het casten met een Chromecast op mijn 'dumb TV' .
En hoe is het bij andere apps? Heb je soortgelijk gedrag bij bv de Youtube app?

There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-09 14:52

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Waarom gebruik je niet de Netflix app op de tv?

Mijn muziekcollectie op Discogs

• -36-
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-09 16:35

-36-

Trust me. I'm an amateur

Is je Google Home app up to date? desnoods van die en de netflix app de cache leegmaken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjoemie1985
-36- schreef op donderdag 27 december 2018 @ 22:09:
Is je Google Home app up to date? desnoods van die en de netflix app de cache leegmaken
bedoel je de home app op de tv?
Tsjipmanz schreef op donderdag 27 december 2018 @ 17:05:
Cast je mbv een Chromecast? Want ik heb nog nooit een profielselectiescherm gehad tijdens het casten met een Chromecast op mijn 'dumb TV' .
En hoe is het bij andere apps? Heb je soortgelijk gedrag bij bv de Youtube app?
Bij youtube gaat het gewoon goed.

Alleen als ik de netflixapp op mijn tablet ofzo gebruik en dan een serie heb gevonden en naar de netflix op mijn tv wil casten dan werkt het niet.
start hooguit netflix op tot aan het profiel keuze scherm.
Maar ook als ik op de tv al een profiel gekozen heb dan wil hij de film of serie niet casten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjoemie1985
Nyarlathotep schreef op donderdag 27 december 2018 @ 22:06:
Waarom gebruik je niet de Netflix app op de tv?
op de tablet zoekt makkelijker en als ik dan kan casten, scheelt het weer in nogmaals zoeken.
Pagina: 1