Vraag

• -Markster-
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-02 17:00
Goedemiddag,

Ik heb een maandje geleden ongeveer een Evohome systeem 2ehands gekocht. Alles juist geinstalleerd, werkt prima.

Set bestaat momenteel alleen nog uit:

- Evohome bedieningspaneel zonder wifi (en kamerthermostaat)
- Internet Gateway
- Ketelmodule opentherm
- wandhouder.

Afijn, alles werkt, ketel gaat netjes aan wanneer er warmte gevraagd wordt, programma volgt ie netjes, ook in mijn browser kan ik alles controleren en beheren.

Echter. Mijn app doet het niet, ik krijg altijd devolgende melding:

http://oi63.tinypic.com/213hymu.jpg

Heb al het volgende geprobeerd:

- Account verwijderd, nieuw account gemaakt (meerdere emailadressen)
- Gateway ontkoppeld, herkoppeld.
- alles factory default gemaakt
- Andere telefoon (android 7 en 8 getest)
- Werkende account van collega op mijn app, werkt wel
- Mijn account op zijn telefoon, werkt niet.
- Wifi, 3G, 4G, verschillende providers

Het gekke is dus, dat mijn account het op de site gewoon netjes doet, en ik ook de temperatuur, en zones etc etc allemaal kan inzien en aanpassen.

Heb het probleem al bij Resideo neergelegd, maar die blijven nu aangeven dat het bij honeywell ligt, en ik daar op moet wachten, maar dat doe ik dus al een maand.

Iemand hetzelfde probleem meegemaakt?
Wordt erg frusterend inmiddels.. ;(

Alle reacties

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:58

DukeBox

Voor je 't weet wist je 't nie

Kan je wel op diezelfde telefoon met je browser naar https://www.mytotalconnectcomfort.com/ zonder (certificaat) foutmeldingen ?

edit:
> Werkende account van collega op mijn app, werkt wel
Dan moet het dus wel bij honeywell liggen.
Misschien een account nummer waar een extra digit is bijgekomen waar de app nog niet mee overweg kan ?

[Voor 49% gewijzigd door DukeBox op 27-12-2018 16:53]

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

• akatar
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:15
Hier hetzelfde, kan inloggen op de website, maar niet via de app. Dit is al een behoorlijke tijd dat het niet meer werkt.
Ik gebruik zelf de app niet, dus heb er geen last van.

• ghelsendoorn
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 09-02 12:39
Heb je wel de goede app?

• -Markster-
Ik heb de Total Connect Comfort Intl app.
Heb ook al andere geprobeerd, maar die lijken allemaal voor de lyric T6 ed te zijn.

• bert pit
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 08:42
Het betreft toch een gebruikt systeem? Ik vraag me af hoe dat eigenlijk zit. Zou de oude gebruiker zich niet eerst moeten afmelden voordat het systeem voor een ander vrijgegeven wordt?

• -Markster-
bert pit schreef op zondag 30 december 2018 @ 19:14:
Het betreft toch een gebruikt systeem? Ik vraag me af hoe dat eigenlijk zit. Zou de oude gebruiker zich niet eerst moeten afmelden voordat het systeem voor een ander vrijgegeven wordt?
Dat heb ik inderdaad gevraagd aan de vorige eigenaar, die zegt dat hij zijn volledige account heeft verwijderd. Daarbij werkt het gewoon inloggen op de site wel, incl dit mac ID, dat zou dan ook niet moeten werken lijkt mij...?

Maar mijn vraagt ligt al maanden bij honeywell, maar hun support is echt beroerd.

• bert pit
Heb je android? Probeer dan eens om de app te installeren op de iPad of iPhone van iemand anders. Met android zijn er veel problemen heb ik begrepen.

Niet dat je er iets mee op schiet, maar dan weet je wellicht waar het probleem in zit.

• -Markster-
bert pit schreef op maandag 31 december 2018 @ 12:04:
Heb je android? Probeer dan eens om de app te installeren op de iPad of iPhone van iemand anders. Met android zijn er veel problemen heb ik begrepen.

Niet dat je er iets mee op schiet, maar dan weet je wellicht waar het probleem in zit.
Hmm dat is het enige wat ik nog niet geprobeerd heb, zal even iemand moeten zoeken met een iphone.

• -Markster-
Iphone6 met nieuwste iOS, zelfde melding ;(

• -Markster-
Nou schiet mij maar lek.
Gisteravond heb ik meerdere radiatorknoppen (hr92) geinstalleerd, en dus ook meerdere zones aangemaakt, en vanmorgen kon ik opeens wel inloggen.

Denk dat er een bug inzit, dat het inloggen niet lukt als je 1 zone (en de evohome zelf dus als klokthermostaat gebruikt) hebt aangemaakt...

bijzonder.. wat mij betreft mag deze dicht.

[Voor 4% gewijzigd door -Markster- op 10-01-2019 14:41]

• bert pit
Goed dat je dat even post. Weer wat geleerd ;)

[Voor 48% gewijzigd door bert pit op 10-01-2019 14:45]

• -Markster-
bert pit schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 14:45:
Goed dat je dat even post. Weer wat geleerd ;)
Bijzonder toch, lijkt me niet dat ik de eerste ben met deze opstelling... Maar goed. Ben blij dat het werkt. Heb ook naar Resideo gemaild dat het nu werkt en hopelijk doen ze daar wel wat mee :)

• Dan070
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 13-03 22:54
Heb verleden week ingeschreven op dit project van Honeywell;

Resideo Honeywell Home wil u graag uitnodigen om deel te nemen aan een beta test versie van van de Total Connect Comfort Intl. app waarvan wij denken dat daarin het login probleem wat u aan ons heeft gemeld is opgelost. (Ophalen accountinformatie mislukt)

De test zal lopen via een speciale omgeving. Als wij u hiervoor aanmelden dan ontvangt u verdere details dmv. een uitnodigings email (ge-automatiseerd en in het Engels) en een mail met de link naar de speciale omgeving om de beta test versie van de app te downloaden.
Zo is dan snel te testen of hiermee het inlog probleem is opgelost.

Gisteren na het geplande onderhoud kon ik weer inloggen met mijn app.
Ik had sinds november 2018 problemen met inloggen met de app.

Ik ben blij

• -Markster-
Dan070 schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 10:59:
Heb verleden week ingeschreven op dit project van Honeywell;

Resideo Honeywell Home wil u graag uitnodigen om deel te nemen aan een beta test versie van van de Total Connect Comfort Intl. app waarvan wij denken dat daarin het login probleem wat u aan ons heeft gemeld is opgelost. (Ophalen accountinformatie mislukt)

De test zal lopen via een speciale omgeving. Als wij u hiervoor aanmelden dan ontvangt u verdere details dmv. een uitnodigings email (ge-automatiseerd en in het Engels) en een mail met de link naar de speciale omgeving om de beta test versie van de app te downloaden.
Zo is dan snel te testen of hiermee het inlog probleem is opgelost.

Gisteren na het geplande onderhoud kon ik weer inloggen met mijn app.
Ik had sinds november 2018 problemen met inloggen met de app.

Ik ben blij
Ik kreeg deze reactie inderdaad ook, terwijl ik gewoon netjes gemaild had dat het al werkte. Ik ben hier dus ook niet op in gegaan.
Gisteravond deed mijn app het even niet, maar dat kwam inderdaad door onderhoud.

Heb jij meerdere zones, of een enkele thermostaat?

• Dan070
@-Markster- ik heb enkel de thermostaat en ik hoop dat het probleem ook voor mij opgelost is.

• Djodjotje1
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 03-03 20:35
hier nu ook inlog problemen,

De site komt met Chrome op de PC in een loop en de app wordt niet bijgewerkt,

Binnen in huis werkt alles goed als ik direct aanstuur op het bedieningsdeel.

Alles werkte voorheen bij mij wel goed dus misschien ligt het niet aan de apparatuur en aan de update werkzaamheden bij Honeywell

• -Markster-
Vind het schandalig dat er zulke problemen zijn, en dat er zulke slechte service is. Het is niet alsof het maar een tientje heeft gekost...

Daarentegen is het gelukkig wel weer zonder abonnement,daar is dat wel weer wat voor te zeggen.

• Dan070
Dit kwam ik vandaag tegen op de site .theregister.co.uk ...

Emergent Tech Internet of Things
Amid polar vortex... Honeywell gets frosty reception after remote smart thermostat tech freezes up for a week
Just use manual control, says biz. Then why did we buy 'smart' controls, ask customers
By Kieren McCarthy in San Francisco 4 Feb 2019 at 20:33
79 Reg comments SHARE ▼
cold

Honeywell's remote-control "smart" thermostat platform has been down for a week, leaving thousands of customers fuming.

The unironically named Total Connect Comfort platform allows home and business users to set the thermostat's temperature from their smartphones via the internet. However, for the past week, customers in both the UK and US have been informed that the service is offline, and frustration is growing.

Beyond being told that the service is "undergoing maintenance" the company behind the service – Resideo – has failed to provide any information about the outage. Multiple attempts by The Reg to contact Resideo and Honeywell have elicited no response.

A single Twitter post from Friday noted that "some users may be experiencing connectivity issues with our Total Connect Comfort app," and dismisses concerns since "your thermostat continues to perform as intended locally, and it will reconnect with the app when our maintenance is completed." That's cold comfort for someone who spent $150 because they wanted an internet-connected remote-controllable gizmo.

The biz also appears to be trying to sort out the issue customer-by-customer with its Twitter feed asking customers for their email address to resolve ongoing problems.

Meanwhile, with no clear way of contacting the company and no information about the outage of when it expects the service to be back up, users are growing increasingly angry.

• Tiedortoets
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 05-04-2019
Heb dezelfde problemen als hiervoor omschreven.
Hoe kan ik aan die beta test deelnemen?

• -Markster-
Tiedortoets schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 11:49:
Heb dezelfde problemen als hiervoor omschreven.
Hoe kan ik aan die beta test deelnemen?
Naar ze mailen, maar is de nieuwste update niet de oplossing voor je? Er zijn redelijk recent verschillende updates geweest.

• bert pit
Sinds de laatste update kan ik ook niet meer inloggen via de app. Het lijkt erop dat de app wel werkt maar het connecteren niet.

Ik kan wel inloggen via de web interface, ook op mijn mobiel. Zo eens in de twee weken werk de app ook.

• Dan070
Hier werkt alles, zowel de app, als de web interface en Google home.
Er waren wat problemen maar die zijn na het weekend opgelost.
Ik had problemen met inloggen via Google.

• Jan met 2 pet
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 02-05-2021
Hier precies hetzelfde verhaal. Sinds begin december met customer service in gesprek geweest. Konden het niet oplossen. Vandaag reset gedaan, alles opnieuw verbonden EN extra zone, zonder toegewezen device, aangemaakt. Binnen 10 seconden inloggen in app en alles werkt weer. Bizar! Slechte service van anders erg betrouwbaar merk!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jan met 2 pet
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 02-05-2021
Dear

Thank you for your reply.

We are sorry that the issue has not been solved so far.

It will be resolved finally with the launch of the latest update which is due to take place at the end of this month.

Kind regards.

Elena

Resideo

Consumer Support for Honeywell Home products

Honeywell | Homes

Did you know you can also find support articles and other useful information on our Support Page?
Terms and conditions

Privacy Statement

--------------- Original Message ---------------
From:
Sent: 02.05.2019 21:14
To: consumersupportuk@honeywellhome.com
Subject: Re: [External] Resideo - Honeywell Home Consumer Support - Case number 03685743 [ ]

Good day,

I’m very disappointed that this is issue was not solved by you nor a solution was given.
On the internet I found the solution and cause.
Apparently the Evohome needs more than 1 zone to be able to connect to the server.
I made an extra zone, without an assigned device, and it worked instantly.
So how difficult it should be for you to find this solution??/ I’m really very surprised and disappointed.

Regards,

Acties:
  • 0Henk 'm!

• -Markster-
Het zijn echt een stel kneuzen daar hoor. Man man man...

• Rensrobbert
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 02-02-2021
Goedendag.
Mijn Honeywell app op mijn iPhone11, correspondeert niet goed met mijn Honeywell T6 thermostaat, zodra ik op mijn app de temperatuur verander met 1 graad meer of minder, dan springt mijn thermostaat naar de 32 graden?
Mijn vorige iPhone6, werkte de Honeywell app prima.
Als ik mijn thermostaat met de hand bedien, werkt het prima.
Wie o Wie weet raad?

[Voor 28% gewijzigd door Rensrobbert op 01-10-2019 04:25]

• PeterM007
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-03 17:09
Rensrobbert schreef op zondag 29 september 2019 @ 01:41:
Goedendag.
Mijn Honeywell app op mijn iPhone11, correspondeert niet goed met mijn Honeywell T6 thermostaat, zodra ik op mijn app de temperatuur verander met 1 graad meer of minder, dan springt mijn thermostaat naar de 32 graden?
Mijn vorige iPhone6, werkte de Honeywell app prima.
Als ik mijn thermostaat met de hand bedien, werkt het prima.
Wie o Wie weet raad?
Hier hetzelfde probleem. En wij zijn niet de enigen. Dit heeft te maken met de upgrade naar IOS 13 en de Honeywell app. Zie hier: https://www.appwereld.nl/app/honeywell-home/880332077

Hopelijk komt er snel een fix.

• Rensrobbert
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 02-02-2021
Het is gefixt... het werkt weer :-)

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19:47

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Inmiddels werkt het inloggen weer niet.

Nergens een vermelding van Maintenance te vinden op de website?

Excuus. verkeerd gelezen. Het gaat bij mij nu om de Total Connect Comfort Intl App

[Voor 35% gewijzigd door WishmasterNL op 24-01-2020 13:37]

Daikin FTXA35BS/RXA35A |

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee