Vraag

Anoniem: 1160076

Topicstarter
Mijn vraag
..hallo ik bezit een wiko lenny 3 en kan er geen foto's van afladen op de pc
pc vind toestel niet
wat staat er verkeerd in gesteld op men wiko?
mvg ludo.

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Kun je als workaround niet via een cloud dienst de foto's uploaden en via de computer weer downloaden?

Aanvullend: wat ik nog weet van de tijd dat ik een Android had is dat je soms een toestel moest instellen zodat het als een USB-drive werd gezien. Heb je daar al eens naar gekeken?
Anoniem: 1160076 schreef op donderdag 27 december 2018 @ 15:01:

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
En waarom laat je deze vragen leeg? Juist die vragen zijn belangrijk voor mensen om je te voorzien van een duidelijk antwoord gericht op het probleem. Nu lijkt het alsof je niks hebt geprobeerd en dus de vraag hier maar dumpt. Op Tweakers wordt het zeer gewaardeerd om eerste zelf info op te zoeken en te proberen voordat je de vraag hier dumpt en het antwoord komt halen.

[ Voor 50% gewijzigd door sypie op 27-12-2018 15:07 ]

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:29

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Anoniem: 1160076 welkom op Tweakers.

Ik heb even je titel aangepast, zodat het wat duidelijker is.

Verder is het op Tweakers verplicht om eerst wat eigen onderzoek te doen en wat dingen te proberen voordat je een topic opent. Zie ook: Het algemeen beleid #quickstart. Zou je dus je openingspost willen aanvullen?

Om verder in te gaan op te vraag. Over het algemeen moet je na het aansluiten van je telefoon het scherm unlocken en in het notificatiepaneel aangeven dat je verbinding wilt maken via MTP met de PC, pas daarna wordt het toestel herkend.