Vraag

• LordKnox
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:23

LordKnox

Opperbaas.

Topicstarter
Ik zoek een?
Ik zoek een Android tablet. Idealiter een 10,1 inch maar een 8 inch kan ook. Ik heb momenteel een Nvidia Shield Tablet maar ik merk dat die geen lang leven meer beschoren is..

Wat is je budget?
Maximaal 200 euro. Ik ben bereid om naar 250 euro te gaan als de prijs een echte meerwaarde biedt.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik gebruik de tablet nu met name om games mee te spelen. Denk aan een Football Manager Touch of Motorsport Manager. Grafisch zijn dit geen grote games maar wel het rekenvermogen is hierin belangrijk. Daarnaast gebruik ik de tablet om tijdens reizen wat films te kijken, met name via Netflix.

Wat heb je zelf al gevonden?
Zelf vond ik de Chuwi Hi9 Air, de Lenovo Tab 4, Xiaomi Mi Pad 4 of Samsung Galaxy Tab A. Allemaal volgens mij prima tablets maar ik zie door de bomen het bos niet meer. Wellicht dat ik zelfs nog een tablet vergeet die nog meer voldoet aan de vraag.

Beste antwoord (via LordKnox op 28-12-2018 10:11)

• MarnickS
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 04-11 11:36
Voor dit geld zou ik voor de Xiaomi Mi Pad 4 gaan.
De Chuwi zou kunnen, maar zij geven amper updates dus daarop zou je dan beter een Custom ROM zetten.
Daarnaast is de Chuwi ook minder snel.

Ik heb even voor je op kimovil.com gekeken en de Mi Pad 4 heeft de hoogste Antutu score tot €270, de Huawei MediaPad M5 8" heeft dezelfde score maar die is ook €275.

De performance van Lenovo en Samsung is gewoon minder dan die van de Xiaomi en Chuwi.

[ Voor 30% gewijzigd door MarnickS op 27-12-2018 16:07 ]

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord

• MarnickS
Voor dit geld zou ik voor de Xiaomi Mi Pad 4 gaan.
De Chuwi zou kunnen, maar zij geven amper updates dus daarop zou je dan beter een Custom ROM zetten.
Daarnaast is de Chuwi ook minder snel.

Ik heb even voor je op kimovil.com gekeken en de Mi Pad 4 heeft de hoogste Antutu score tot €270, de Huawei MediaPad M5 8" heeft dezelfde score maar die is ook €275.

De performance van Lenovo en Samsung is gewoon minder dan die van de Xiaomi en Chuwi.

[ Voor 30% gewijzigd door MarnickS op 27-12-2018 16:07 ]

• MarnickS
Als je wel graag 10 inch wil zou je ook nog naar de Mi Pad 4 Plus kunnen kijken, al is die wel buiten je budget (€260).
https://nl.aliexpress.com...9f3cb49ed95fb9fd61c6407a3

En bedankt voor het markeren als beste antwoord!