Ik zag gister tijdens een trade dat ik ~34 feedback had. Ik dacht dat ik meer feedback had op een gegeven moment maar toen twijfelde ik daar nog over maar vandaag heb ik nog maar 26 feedback (na een +1 van de persoon waar ik mee getrade heb). Is er een reden dat dit aan het gebeuren is? Veel feedback is waarschijnlijk oud, word het dan misschien verwijdert of accounts gepruned of zo?
De verwijderde blijven bij ons wel zichtbaar (maar met een markering dat ie verwijderd is) en ik zie geen enkele verwijderde review bij jou staan. Ik zie 26 reviews bij jou staan en je hebt er zelf 39 geplaatst. Ook al is het 10 jaar oud, die reviews blijven gewoon staan (tenzij daar onlangs iets in is aangepast).
There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!
Gister had ik nog 25 feedback en nu is het 24. Zelfs de 34 was voor mijn gevoel al veel te laag maar het is nu toch wel duidelijk dat ik in ieder geval feedback aan het kwijt raken ben. Daar moet toch een reden voor zijn?
Je zegt "maar het is nu toch wel duidelijk dat...", waar blijkt dat uit? Jij dénkt hogere getallen gezien te hebben, maar als daar geen bewijs van zichtbaar is door admins, dan heb je het misschien wel verkeerd gezien/onthouden?Pheace schreef op zondag 30 december 2018 @ 17:37:
Gister had ik nog 25 feedback en nu is het 24. Zelfs de 34 was voor mijn gevoel al veel te laag maar het is nu toch wel duidelijk dat ik in ieder geval feedback aan het kwijt raken ben. Daar moet toch een reden voor zijn?
The devil is in the details.
In het topic zegt een mod op dat moment 26 te zien, en het is nu 24. Dat is toch duidelijk zichtbaar?Hahn schreef op zondag 30 december 2018 @ 17:39:
[...]
Je zegt "maar het is nu toch wel duidelijk dat...", waar blijkt dat uit? Jij dénkt hogere getallen gezien te hebben, maar als daar geen bewijs van zichtbaar is door admins, dan heb je het misschien wel verkeerd gezien/onthouden?
https://i.imgur.com/ynWkmUJ.pngHahn schreef op zondag 30 december 2018 @ 17:39:
[...]
Je zegt "maar het is nu toch wel duidelijk dat...", waar blijkt dat uit? Jij dénkt hogere getallen gezien te hebben, maar als daar geen bewijs van zichtbaar is voor moderators, dan heb je het misschien wel verkeerd gezien/onthouden?
https://i.imgur.com/IkkBQCz.png
Gelukkig toevallig nog een pagina openstaan. Ik heb inderdaad het geheugen van een zeef dus ik heb geen idee meer hoeveel feedback ik ooit had maar persoonlijk dacht ik dat het richting de 100 zat. Ik heb op een gegeven moment veel steam keys verkocht (mag nu niet meer).
Misschien dat ik me met die 100 *compleet* vergis (met een andere feedback site), dat kan best maar dat verandert niet dat ik zonder twijfel feedback aan het kwijtraken ben, zelfs sinds ik dit topic heb aangemaakt.
Dat had ik gemist, dat is wel interessant inderdaad. We kunnen @FlipFluitketel vragen of hij weet waarom Pheace 2 van de 26 feedbacks niet zietFlamesz schreef op zondag 30 december 2018 @ 17:45:
[...]
In het topic zegt een mod op dat moment 26 te zien, en het is nu 24. Dat is toch duidelijk zichtbaar?
[ Voor 3% gewijzigd door Hahn op 30-12-2018 17:48 ]
The devil is in the details.
Er staan nu inderdaad nog 24 reviews en weer zie ik geen verwijderde erbij staan. Nu weet ik niet wat er gebeurt met reviews van gebruikers die hun account laten anonimiseren.
@Ginz @crisp Een van jullie een idee?
@Ginz @crisp Een van jullie een idee?
There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!
Pfoe, geen idee. Ik kan ook niet verder kijken dat wat DSP mij verteld.
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Ik zie er 25 in de database, en geen (soft) deleted ratings.
Intentionally left blank
Net 1 feedback van iemand gekregen vandaar weer 25
Of er technisch daadwerkelijk ratings hard verwijderd kunnen worden weet ik zo niet; daar moet ik de code voor induiken...
Intentionally left blank
@Pheace ik heb het in de code eens nageplozen, en het klopt dat er in specifieke gevallen ratings verwijderd kunnen worden. Dat kan in het geval van een GDPR anonimisatie waarbij alle advertenties in de database verwijderd worden (maar dat zal in jouw geval natuurlijk niet het geval zijn
), maar ook advertenties met status 'verwijderd' worden na verloop van tijd uit de database verwijderd inclusief eventuele bijbehorende ratings. Dat laatste blijkt het geval geweest te zijn voor veel van je oude steam key advertenties.
Intentionally left blank
Bedankt voor het uitpluizen. Dan ben ik toch niet helemaal gek xDcrisp schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 09:07:
@Pheace Dat laatste blijkt het geval geweest te zijn voor veel van je oude steam key advertenties.
Wel jammer van de feedback ^^
@Pheace: het is naar mijn mening ook raar dat advertenties op 'verwijderd' worden gezet maar er vervolgens wel feedback op kan worden gegegeven (of andersom, een advertentie die feedback heeft verwijderd kan worden). 'Verwijderd' impliceert immers dat er uiteindelijk geen transactie heeft plaatsgevonden; sterker nog, het impliceert zelfs dat er mogelijk iets mis was met de advertentie want anders had 'vervallen' ook volstaan.
Ergo: hadden die advertenties niet op 'verkocht' moeten staan?
Intentionally left blank
Maak je kopers maar eens duidelijk welke V&A ze moeten pakken voor een beoordeling, soms ben ik al blij dat ik überhaupt een V&A beoordeling krijgt van een nieuwe gebruiker.crisp schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 15:08:
Deze weer achter de broek aan zitten om ze op de juiste te krijgen is ook weer zo onzinnig.
En weer een https://gathering.tweakers.net/forum/insert_topic/117 maken omdat een beoordeling niet goed staat.
Imho is dit puur een fout aan de kant van Tweakers, ergo er moet geen beoordeling geschreven kunnen worden op een V&A die verwijderd is.
En grammaticaal correct gaan zitten mierenneuken om het feit dat een verkoper verwijderd i.p.v. vervallen gebruikt vind ik ook zo iets.
[ Voor 8% gewijzigd door True op 02-01-2019 15:16 ]
VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente
Vaak was het een advertentie die meerdere malen beschikbaar was dus bleef die open staan tot ik er geen meer had. Dit plus waarschijnlijk herposten wanneer dat weer toegestaan was zal me wel in een gewoonte gebracht hebben om mijn advertenties te verwijderen in plaats van op verkocht te zetten. Misschien ook een gewoonte die ik van trade fora meegekregen heb.crisp schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 15:08:
@Pheace: Ergo: hadden die advertenties niet op 'verkocht' moeten staan?
Ik denk dat het zelfs gaat om advertenties die verwijdert worden *na* de feedback.True schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 15:15:
[...]Imho is dit puur een fout aan de kant van Tweakers, ergo er moet geen beoordeling geschreven kunnen worden op een V&A die verwijderd is.
[ Voor 23% gewijzigd door Pheace op 02-01-2019 15:17 ]
Oh dan is het lekker makkelijk 'foute' feedback verwijderen toch 
Maar nu vraag ik mij überhaupt af hoe ik een V&A ad verwijder? Ik zie bij advertentiebeheer hier geen mogelijkheid voor.
Maar nu vraag ik mij überhaupt af hoe ik een V&A ad verwijder? Ik zie bij advertentiebeheer hier geen mogelijkheid voor.
Moet je alleen een paar jaar wachtenTrue schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 15:22:
Oh dan is het lekker makkelijk 'foute' feedback verwijderen toch
@crisp Gebruikers kunnen de advertentie ook niet verwijderen, ik gok dan dat het te maken heeft met de notes bij Pheace van Floppus van januari 2014. Ik denk dat Floppus toen de advertenties op "Verwijderd" heeft gezet en dat het daardoor nu "fout" gaat. Als er iemand al een feedback had achter gelaten op een van die advertenties dan bleef dat wel gewoon staan maar het was dan niet meer mogelijk om er nieuwe feedback op te geven.
Ah ok, dat lijkt me inderdaad een plausibele verklaring danFlipFluitketel schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 20:17:
@crisp Gebruikers kunnen de advertentie ook niet verwijderen, ik gok dan dat het te maken heeft met de notes bij Pheace van Floppus van januari 2014. Ik denk dat Floppus toen de advertenties op "Verwijderd" heeft gezet en dat het daardoor nu "fout" gaat. Als er iemand al een feedback had achter gelaten op een van die advertenties dan bleef dat wel gewoon staan maar het was dan niet meer mogelijk om er nieuwe feedback op te geven.
Intentionally left blank
Volgende stap is een plausibele oplossing?
Dat lijkt me niet nodig als dit een uitzonderlijke situatie was
Intentionally left blank
Ik had het verkeerd geïnterpreteerd, ik dacht dat het betrekking had op een .plan van januari 2014, tijd voor koffie. Met de super-geheime-achter-de-schermen-informatie van Pheace heeft niemand iets te maken natuurlijk
Pagina: 1