Vraag

Anoniem: 1159882

Topicstarter
Mijn vraag
Kan ik met Calibre boeken draadloos van naar Kobo Aura overzetten zoals met de app van Kobo, dan alleen mijn eigen bestanden en niet aangekochte boeken mbv Kobo. Of is er een andere app waar het wel mee kan.

Relevante software en hardware die ik gebruik, Calibre 03.36.0
...

Wat ik al geprobeerd heb is in Calibre verbinden/delen. Alleen de kobo aura vindt hem niet in de browser.
Bedankt alvast.

Beste antwoord (via Anoniem: 1159882 op 27-12-2018 14:22)

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:51

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Anoniem: 1159882 welkom op Tweakers.

Dit heb ik laatst ook geprobeerd en werkt via een link in de browser. Vrij omslachtig.

Verder kan je nog aan de slag met allerlei Mods, maar of je daar nu heel blij van wordt.

Verder heb ik even je titel aangepast, zodat het wat duidelijker is.

[ Voor 6% gewijzigd door rens-br op 27-12-2018 10:15 ]

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:51

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Anoniem: 1159882 welkom op Tweakers.

Dit heb ik laatst ook geprobeerd en werkt via een link in de browser. Vrij omslachtig.

Verder kan je nog aan de slag met allerlei Mods, maar of je daar nu heel blij van wordt.

Verder heb ik even je titel aangepast, zodat het wat duidelijker is.

[ Voor 6% gewijzigd door rens-br op 27-12-2018 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niet_Jan_Jaap
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 25-04 13:40
Heb ik ook geprobeerd via de calibre server etc., maar dan moet je die benaderen via de browser op je Kobo en dat is zoals eerder gezegd niet een hele fijne gebruikerservaring. Met mods etc. ook geprobeerd, maar draadloos werkt op dit moment gewoon niet met eigen Epubs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bulezz
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 13:04
Je kan dit nu doen via Calibre Web, je kan een boekenplank opzetten om draadloos via de synchronize knop een KOBO sync uit te voeren. Hieronder wat meer info :

https://jccpalmer.com/pos...bo-sync-with-calibre-web/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dank voor de tip, maar dit topic is zes jaar oud en de topicstarter is al niet meer op Tweakers. Ik doe het topic dus maar op slot :)

Dit topic is gesloten.