Nieuwe, uitgaande DM's niet zichtbaar?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chinco
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 23-04 14:19
Ik heb nu een aantal malen meegemaakt dat ik reageerde op een advertentie, geen antwoord kreeg een en dag of dagen later nergens mijn bericht terug kan vinden. Terwijl een ander bericht op een andere advertentie er wel staat.

Op het forum vind ik geen niets op "DM niet zichtbaar " "DM" of gewoon "berichten".

Doe ik iets fout, zijn berichten pas zichtbaar nadat iemand de eerste DM heeft gelezen of iets anders?

Ik heb het net weer gehad en het is toch wel vervelend. Gisteren een bericht gestuurd, vandaag niet te vinden maar ook het bericht dat ik zojuist zeker weten heb gestuurd (je gaat toch aan jezelf twijfelen...) zie ik niet tussen de berichten staan.

Mocht dit niet het juiste topic zijn: sorry en graag verplaatsen naar het juiste.

Beste antwoord (via Chinco op 27-12-2018 02:48)

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13:25

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Heb jij nog een geldig mailadres in je profiel staan? Een deel van de berichten die je hebt verstuurd, zijn namelijk via de mail verstuurd, niet via het interne systeem van Tweakers.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13:25

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Heb jij nog een geldig mailadres in je profiel staan? Een deel van de berichten die je hebt verstuurd, zijn namelijk via de mail verstuurd, niet via het interne systeem van Tweakers.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• Chinco
Dat heb ik. Maar bijvoorbeeld deze ad :
V&A aangeboden: Leuke thuisserver
Daar staat volgens mij toch echt "bericht" als je wilt reageren. Daar heb ik nu twee keer een bericht naar toe gestuurd, maar ik zie niets in mijn berichten.

Ik voel me akelig dom, omdat ik denk dat ik wat over het hoofd zie, maar ik heb geen idee wat.

Edit: verhip, ik heb inderdaad een mail als antwoord. Hoe komt het dat ik niet zie dat het om een email gaat? Bij sommige advertenties krijg je een keuze, hier staat alleen "bericht".

[ Voor 18% gewijzigd door Chinco op 27-12-2018 02:45 ]

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
@chinco Als je klikt op "Stuur bericht naar adverteerder" zie je onder het tekstvak staan:
"Dit bericht wordt verstuurd via email."

;)

[ Voor 6% gewijzigd door Room42 op 27-12-2018 02:45 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• Chinco
Pfff, inderdaad, ik zie het. (zie ook mijn edit) Hmm, dan heb ik in het verleden waarschijnlijk hier een daar een antwoord gemist...

Dank, ik weet nu waar ik op moet letten (en dat ik een ander mailadres niet koppelen dat ik vaker uitlees...)!