De FosCam wordt geleverd met een losse poweradapter die een output geeft van 12 V
Ook meldt de specificaties dat PoE wordt ondersteunt: DC 12V/1.0A;PoE (802.3af)
Mijn EdgeRouter PoE lever PoE maar is alleen instelbaar per port op 24 of 48 V.
Proberen met het risico de camera op te blazen als ik 24 V op de UTP netwerk kabel zet vind ik risicovol.
Ik heb geen idee of FosCam met die hogere spanning via UTP om kan gaan...
Wie heeft meer ervaring met PoE.?
Is PoE zodanig universeel dat spanningsniveau in een range wel werken of heeft ieder netwerk device dat PoE input gebruikt zijn eigen PoE injector met de juiste spanning nodig ?
...
Relevante software en hardware die ik gebruik
Edgerouter PoE V1.10.8
Foscam FI9853EP V2.x.2.35
...
Ik heb gezocht in de Edgemax forums maar kan daar niets vinden dat relateert aan PoE en de verschillende spanningsniveau waarop aan deze router aangesloten netwerk apparaten goed kunnen werken..
...
Ook meldt de specificaties dat PoE wordt ondersteunt: DC 12V/1.0A;PoE (802.3af)
Mijn EdgeRouter PoE lever PoE maar is alleen instelbaar per port op 24 of 48 V.
Proberen met het risico de camera op te blazen als ik 24 V op de UTP netwerk kabel zet vind ik risicovol.
Ik heb geen idee of FosCam met die hogere spanning via UTP om kan gaan...
Wie heeft meer ervaring met PoE.?
Is PoE zodanig universeel dat spanningsniveau in een range wel werken of heeft ieder netwerk device dat PoE input gebruikt zijn eigen PoE injector met de juiste spanning nodig ?
...
Relevante software en hardware die ik gebruik
Edgerouter PoE V1.10.8
Foscam FI9853EP V2.x.2.35
...
Ik heb gezocht in de Edgemax forums maar kan daar niets vinden dat relateert aan PoE en de verschillende spanningsniveau waarop aan deze router aangesloten netwerk apparaten goed kunnen werken..
...