Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Grote muis, met behoorlijk wat knoppen maar niet te MMO hoeveelheid(hele numpad op de zijkant gelijmt). heb nog nooit een muis gevonden die mijn handen goed past
Wat is je budget?
mn budget is niet echt vast gesteld, voor een goeie muis tel ik zo 150 euro neer. maar als ik het met een muis van 20 euro kan doen vind ik dat ook best. het belangrijkste is dat hij goed groot is.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
nope, als linux support goed is is dat mooi, maar niet nodig.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
tussen mn hand en mn muismat
mn huidige muis (decus gaming mouse) is te klein in de verticale lengte (van pols tot vingertop). ik leg mijn hand helemaal over de muis tijdens gebruik, pols lichtjes op de tafel zodat mijn hand compleet de kromming van de muis volgt. als ik dit doe met mijn huidige muis steken mijn vingers zn 5 centimeter uit en raken ze de tafel al. nietech prettig muizen dus. ik game, maar doe ook veel webbrowsing en andere rotzooi dus vanalles wat.
Ik zoek een?
Grote muis, met behoorlijk wat knoppen maar niet te MMO hoeveelheid(hele numpad op de zijkant gelijmt). heb nog nooit een muis gevonden die mijn handen goed past
Wat is je budget?
mn budget is niet echt vast gesteld, voor een goeie muis tel ik zo 150 euro neer. maar als ik het met een muis van 20 euro kan doen vind ik dat ook best. het belangrijkste is dat hij goed groot is.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
nope, als linux support goed is is dat mooi, maar niet nodig.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
tussen mn hand en mn muismat