Heb een vraagje. Ik heb Studio de Schop speakers, de M.2. Deze zijn nu in een 7.1 opstelling met 4 kleinere Studio de Schop speakers en een Mission front- en basbox op mijn Denon AVR X2400H aangesloten.
Klinkt voor films etc. best wel okay, maar ik ben zeer ontevreden over de muzikale kwaliteiten van deze AVR-versterker.
Wil nu dus voor alleen maar muziek luisteren een Linn voor- en eindversterker gaan aanschaffen. Daarop wil ik dan mijn M.2 speakers ook op aan sluiten.
Mijn vraag is dus, kan ik mijn speakers op beide versterkers aansluiten, en de speakers - zonder ompluggen van kabels - ook op beide versterkers gebruiken?
En nee, niet tegelijkertijd, dus niet en-en, maar of-of.
Gaarne jullie gedachten - of betere oplossingen- hierover.
Klinkt voor films etc. best wel okay, maar ik ben zeer ontevreden over de muzikale kwaliteiten van deze AVR-versterker.
Wil nu dus voor alleen maar muziek luisteren een Linn voor- en eindversterker gaan aanschaffen. Daarop wil ik dan mijn M.2 speakers ook op aan sluiten.
Mijn vraag is dus, kan ik mijn speakers op beide versterkers aansluiten, en de speakers - zonder ompluggen van kabels - ook op beide versterkers gebruiken?
En nee, niet tegelijkertijd, dus niet en-en, maar of-of.
Gaarne jullie gedachten - of betere oplossingen- hierover.