Het gaat hier om een 24x BTC cdrom speler. Zou je deze kenne tweaken zodat hij sneller is. Met branders heb ik het wel eens zien gebeuren door de firmware up te daten.
Nee
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
lijkt me erg lastig
gewoon een nieuwe kopen als je die 24x echt te langzaam vindt... kost niets...!
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
een nieuwe kopen die niets kost?Op zondag 22 juli 2001 18:09 schreef Tampie2000 het volgende:
lijkt me erg lastig
No production networks were harmed during this posting
gosh.....wat ik dus bedoel.... is dat een CD-rom speler echt niet veel kost.Op zondag 22 juli 2001 18:30 schreef paella het volgende:
[..]
een nieuwe kopen die niets kost?
neem je altijd alles zo letterlijk?
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Nee dat kan niet..
En 100 piek ofzo voor een 52x is niet veel nee
Zo'n 24x is trouwens wel lekker stil, heel wat beter dan die lawaaierige 40+ speed spelers.
En 95% van alles computergebruikers heeft aan een 24 speed speler voldoende.
En 100 piek ofzo voor een 52x is niet veel nee
Zo'n 24x is trouwens wel lekker stil, heel wat beter dan die lawaaierige 40+ speed spelers.
En 95% van alles computergebruikers heeft aan een 24 speed speler voldoende.
er zijn cdrom spelers geweest die langzamer liepen dan dat ze max. aankonden. Dit werd gedaan door een andere bios erin te zetten in de fabriek.
Deze kon je als gebruiker dan weer terugflashen, alleen het was een bepaald merk, en zelfs dan was het nog moeilijk te zien of ie dus zow aangepast was, of dat ie echt maar xx-speed was.
Ik denk dat je dus idd maar beter een nieuwe cdrom kunt kopen
Deze kon je als gebruiker dan weer terugflashen, alleen het was een bepaald merk, en zelfs dan was het nog moeilijk te zien of ie dus zow aangepast was, of dat ie echt maar xx-speed was.
Ik denk dat je dus idd maar beter een nieuwe cdrom kunt kopen
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - MacBook Air M4 13" - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Nou, je kan een middeleeuwse techniek gebruiken, die ook nog eens geen extra energie kost ! Daarvoor heb je de volgende componenten nodig :Op zondag 22 juli 2001 18:00 schreef gilseboer het volgende:
Het gaat hier om een 24x BTC cdrom speler. Zou je deze kenne tweaken zodat hij sneller is. Met branders heb ik het wel eens zien gebeuren door de firmware up te daten.
- enkele meters regenpijp
- een dakgoot
- een schoepenrad van enkel centimeters in straal
- een aandrijfas zoals die ook gebruikt wordt in methanolmodel-autootjes.
- enkele meters ducktape
- een druppeltje supercontactlijm
Stap 1 : Construeer een constructie waarbij je het hemelwater aftapt in de regenpijpen, zodoende dat de buis vlak langs je behuizing loopt.
Stap 2 : Boor een gaatje in de buis, waardoor de aandrijfas precies past.
Stap 3 : Monteer het schoepenrad op de aandrijfas met de supercontactlijm, en wel zo dat het rad in de buis zit, en de bewegingen die het maakt doorgeeft aan de as.
Stap 4 : Monteer de aandrijfas op het afspeelmechaniek van de cdromspeler.
Zodoende creeer je een zeer bijzonder effect : De leessnelheid hangt af van de weersomstandigheden. Gezien het klimaat in Nederland, waarbij we blijkbaar de zomer kunnen schrappen uit onze vocabulaire, zal de snelheid gemiddeld gezien zeker hoger zijn !
Veel succes !
Ben voor duidelijkheid.Op zondag 22 juli 2001 18:32 schreef Tampie2000 het volgende:
[..]
gosh.....wat ik dus bedoel.... is dat een CD-rom speler echt niet veel kost.
neem je altijd alles zo letterlijk?
No production networks were harmed during this posting
Neem je altijd zoveel moeite voor zo'n onzin reply ?Op zondag 22 juli 2001 20:39 schreef -polle- het volgende:
[..]
Nou, je kan een middeleeuwse techniek gebruiken, die ook nog eens geen extra energie kost ! Daarvoor heb je de volgende componenten nodig :
- enk...
>>KNIP <<
...ctlijm
Stap 1 : Blaat
Stap 2 : Blaat
Stap 3 : Blaat
Stap 4 : Blaat
Zodoende ...
>>KNIP<<
...r zijn !
Veel succes !
Mother, will they like this song?
Trouwens, je branden opvoeren door n firmware upgrade??? zou dat ook kunnen met een yamaha 8424 scsi ?Op zondag 22 juli 2001 18:00 schreef gilseboer het volgende:
Mother, will they like this song?
gezien je topic titel "24x cdrom opschroeven, kan dat?"
zou ik zeggen ja, dat kan
de reden waarom? waarom zou je. zoals door velen gezegd is een nieuwe kopen de meest verstandige keuze, voor modden is natuurlijk altijd plaats, maak de boven kant van plexi, en kijk dan oftie het doet.zoniet koop dan toch maar een nieuwe cd rom
zou ik zeggen ja, dat kan
de reden waarom? waarom zou je. zoals door velen gezegd is een nieuwe kopen de meest verstandige keuze, voor modden is natuurlijk altijd plaats, maak de boven kant van plexi, en kijk dan oftie het doet.zoniet koop dan toch maar een nieuwe cd rom
G=6.67 x 10-8cm-3 gm-1 sec-2
het gaat me niet zo zeer om het geld, maar we zijn tenslotte tweakers, en dit had ik nog niet getweaked.
Onzin ? Je zou mijn spelertje eens moeten zien !Op zondag 22 juli 2001 21:02 schreef TheLunatic het volgende:
[..]
Neem je altijd zoveel moeite voor zo'n onzin reply ?
Je kunt je CD-Rom speler wel beter laten lezen door wat met de pot-meter op je laser te rotzooien... daarmee vergroot (of verklein) je het frequentie bereik van je laser. Gebruik op eigen risico...
Pagina: 1