Vraag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flight777
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20-06 23:12
Fijne tweede Kerstdag allemaal (voor wie dat vieren)!

Ik zit met een klein dilemma, ik kan maar geen groot genoege speaker stands vinden voor mijn Klipsch RP-600M bookshelf speakers.

Het zijn geen klein jongens, afmetingen van de speakers:

H: 39,9 cm
B: 20,2 cm
D: 30,1 cm
G: 7,3kg

Nu zoek ik dus betaalbare (max rond de 100~120 euro) stands met een groot genoege base plate waar deze speakers op passen. Het liefts in het zwart en ze hoeven maar zo'n 50~60cm hoog te zijn.

Zelf al op meerder audio websites rondgekeken, marktplaats al een beetje afgestruind, maar kan het nog niet echt vinden.

Dus ik weet niet of iemand die meer thuis is in de speaker stand wereld toevallig een paar modellen weet waar ik eens naar zou kunnen kijken?

Alvast bedankt!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiemelen
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12:26
Heb er zelf een tijdje geleden bij Thomann besteld voor mijn RP150.
Weet even het type niet meer, maar ze zijn best degelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndjong
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Helaas heb ik (nog) geen antwoord op deze vraag.
Ik heb wel exact dezelfde vraag en ben nog druk op zoek naar geschikte stands.
Zodra ik iets heb gevonden laat ik het zeker weten!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shaggie_NB
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 28-09-2024
Flight777 schreef op woensdag 26 december 2018 @ 13:56:
Fijne tweede Kerstdag allemaal (voor wie dat vieren)!

Ik zit met een klein dilemma, ik kan maar geen groot genoege speaker stands vinden voor mijn Klipsch RP-600M bookshelf speakers.

Het zijn geen klein jongens, afmetingen van de speakers:

H: 39,9 cm
B: 20,2 cm
D: 30,1 cm
G: 7,3kg

Nu zoek ik dus betaalbare (max rond de 100~120 euro) stands met een groot genoege base plate waar deze speakers op passen. Het liefts in het zwart en ze hoeven maar zo'n 50~60cm hoog te zijn.

Zelf al op meerder audio websites rondgekeken, marktplaats al een beetje afgestruind, maar kan het nog niet echt vinden.

Dus ik weet niet of iemand die meer thuis is in de speaker stand wereld toevallig een paar modellen weet waar ik eens naar zou kunnen kijken?

Alvast bedankt!
Mocht iemand nog interesse hebben. De Atacama Nexus 6i worden vaak gebruikt bij de Klipsch RP-600M.