There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!
There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!
Verwijderd
neej zou wel een beetje gek zijn als je naar een gratis nummer belt en t kost je belminutenOp zondag 22 juli 2001 18:05 schreef Zym0tiC het volgende:
dus als ik 2 uur na een gratis nummer bel kost me dat geen belminuten? als ik ut goed begrijp
Verwijderd
Is het zo??Op zondag 22 juli 2001 19:46 schreef Bird2 het volgende:
het kost je inderdaad 0 belminuten, wel betaal je altijd starttarief als je een verbinding legt, ook als het een gratis nummer is....helemaal gratis is het dus nooit
.... Ik weet het ook niet
Verwijderd
Op zondag 22 juli 2001 19:46 schreef Bird2 het volgende:
het kost je inderdaad 0 belminuten, wel betaal je altijd starttarief als je een verbinding legt, ook als het een gratis nummer is....helemaal gratis is het dus nooit
Nee, dat is niet zo, als je een gratis nummer belt heb je geen starttariefOp zondag 22 juli 2001 19:46 schreef Bird2 het volgende:
Bel maar eens een keer als je beltegoed echt leeg is (b.v.)
Verwijderd
rightOp zondag 22 juli 2001 21:33 schreef gbooster het volgende:
[..]
Nee, dat is niet zo, als je een gratis nummer belt heb je geen starttarief
Bel maar eens een keer als je beltegoed echt leeg is (b.v.)
Verwijderd
heb je voor mij ook zo'n gratis nr?Op zondag 22 juli 2001 17:58 schreef Zym0tiC het volgende:
als je een gratis nummer belt gaat dit dan ook van mijn belminuten af? want mijn teller op de phone telt gewoon door.
ik heb trouwens telfort
Verwijderd
[onzinmode] 0800-0432 [onzinmode]Op zondag 22 juli 2001 22:41 schreef butrosgali het volgende:
[..]
heb je voor mij ook zo'n gratis nr?
denk dat hij gewoon de standaard gratis nummers bedoeld niet om gratis te bellen
Verwijderd
Verwijderd
zei ik ook alOp zondag 22 juli 2001 22:55 schreef Sebastard het volgende:
[..]
Tuurlijk, je telefoon kijkt naar het aantal uitgaande minuten, niet naar het aantal tikken dat wordt berekend.
keb BEN.
Think! B4 u doing instead of doing b4 u think!
Verwijderd
0800-servicenummers
Gratis. Het kan voorkomen dat de aanbieder van gratis 0800 diensten geen gesprekken accepteert vanaf een mobiele telefoon.
Verwijderd
klopt maar dat heeft er weinig mee te maken lijkt me? dat merk je vanzelf welOp zondag 22 juli 2001 23:31 schreef Coen het volgende:
Quote Libertel:
0800-servicenummers
Gratis. Het kan voorkomen dat de aanbieder van gratis 0800 diensten geen gesprekken accepteert vanaf een mobiele telefoon.
Verwijderd
Inderdaad, je hoort dan gewoon een meldtekst dat het nummer niet beschikbaar is vanaf een mobiele telefoon.Op zondag 22 juli 2001 23:32 schreef mafiasven het volgende:
[..]
klopt maar dat heeft er weinig mee te maken lijkt me? dat merk je vanzelf wel
Als je een 0800 nummer belt weet je zeker dat het je niks zal kosten
Ja, dat had ik een keer, belde ik met mn domme kop naar een 0800 (800) nummer in Amerika.. Gelukkig maar 2 minuten ofzoOp zondag 22 juli 2001 22:09 schreef mafiasven het volgende:
[..]
rightzou wel hel vreemd staan als je opeens - zoveel gulden beltegoed hebt
Verwijderd
kindertelefoon kun je je zorgen vertellenOp maandag 23 juli 2001 10:24 schreef gbooster het volgende:
[..]
[OT]Humz, 0432 wie is dat? KPN?
Testnummer van KPN. Niet allemaal gaan bellen anders gaan ze straks nog failiet
STEL:
1) Je zit in het buitenland
2) Je krijgt panne met de auto
3) Gelukkig heb je Mobility Service
4) Gelukkig hebben ze ook een GRATIS nummer in het buitenland
5) Helaas heb je zelf geen GSM maar medepassagier wel
6) Helaas heeft de medepassagier een pre-paid toestel en niet veel beltegoed op het toestel
7) Je daarom probeert bij een tankstation te bellen
En dan wil je dus in het buitenland dus TOCH met die prepaid dat gratis nummer in dat land bellen.
Omdat het prepaid is, moet je bellen met *100*nummeralsofjevanuitnederlandbeltdusmoetdelandcodevoorhetgratistelefoonnummer#
De ellende was dat ik de landcode dus ook niet wist (was een doorreisland)
A) Dus kan ik dan die Service in nederland proberen te bellen (dus het gratis nederlandse nummer bellen)... maar dan zit je over de grens te bellen, dus ben je volgens mij toch geld kwijt ondanks het gratis nummer
Who has the answer... graag erbij zetten of je ervaring hiermee hebt...
Verwijderd
Ja, en hij heeft Telfort!Op zondag 22 juli 2001 23:14 schreef Apronex het volgende:
starttarief? wasdah?
keb BEN.