SSD harde schijf 1TB

Pagina: 1
Acties:
  • 211 views

Vraag

• trainsim87
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 26-02-2023
Ik zoek een?
SSD harde schijf 1Tb

Wat is je budget?
tot 250 euro

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Merk is niet van belang

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ryzen 2700x proccesor, 16 Gb ram geheugen, MSI Gaming pro Carbon X470, Geforce 1070 ti. Ik gebruik de PC vooral om Trainsimulator 2019 en Train Sim World te spelen

Alle reacties

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11:27

Umbrah

The Incredible MapMan

Wat heb je zelf al gevonden? Heb je nog vrije nVME m.2 sloten?

• .Maarten
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 02-02 22:54

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

reviews: Ssd Best Buy Guide - December 2018

@Umbrah Waarom meteen NVME? Kost alleen maar meer geld en levert amper merkbare winst op. Een SATA is net zo goed voor 98% van alle gebruikers.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• trainsim87
Ik heb een M2 slot heb ik gezien op mijn moederbord maar ik zag de MX500 van crucial 1tb is deze een goede SSD, als alternatief zag ik nog de 860 Evo 1tb van Samsung.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Oh wacht, @Umbrah lijkt toch een punt te hebben. De M.2 sloten zijn alleen maar PCI-E enabled (volgens de specs op Tweakers) dus dan moet je een duurdere SSD aanschaffen.

@trainsim87 ga eens de QVL van het moederbord doornemen, kijk welke SSD's er wel/niet op werken, zoek reviews op van die dingen, bestel er eentje.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11:27

Umbrah

The Incredible MapMan

MAX3400 schreef op woensdag 26 december 2018 @ 10:15:
reviews: Ssd Best Buy Guide - December 2018

@Umbrah Waarom meteen NVME? Kost alleen maar meer geld en levert amper merkbare winst op. Een SATA is net zo goed voor 98% van alle gebruikers.
Ik was inderdaad vooral aan het poken (gezien de hoeveelheid mensen die karige topicstarts schrijven met defecte S-ATA kabels) of de TS een bepaald "beeld" had bij een TS, zijn posthistorie is namelijk nogal een kleurrijke vol aannames, en een 1TB SSD zit meestal ook een verhaal achter... de meeste mensen gaan voor 250/500GB (de bang-for-bucks SSD's) en koppelen het dan aan "bulk" storage. Mijn vrees is dat de TS een of ander FPS probleem probeert op te lossen in zijn train sims (gezien zijn post historie...).

Dat, en ik was een beetje... sarcastisch. De TS geeft eigenlijk geen enkel nuttige info, en komt met geen enkele eigen suggesties... hoewel hij nu wel een paar modellen noemt, maar vraagt of ze "goed" zijn zonder een review te hebben gelezen.

[ Voor 4% gewijzigd door Umbrah op 26-12-2018 10:24 ]

• trainsim87
Ik zou andere bijkomende games willen installeren daarmee dat ik een grotere SSD wens te installeren

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:22

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

@trainsim87 : zoals @.Maarten al aangeeft: categorie: Solid state drives

Als het merk/type niet van belang is voor je, kies dan gewoon een SSD die binnen je budget ligt en goede beoordelingen heeft. Zo spannend is het bijplaatsen van een extra SSD niet :)

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.