• wasigh
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

wasigh

wasigh.blogspot.com

Topicstarter
Ik heb laatst op een computerbeurs een USB-gsm lader gezien.
Heeft iemand daar ervaring mee? en weet iemand waar ik die kan kopen?

p.s. het is voor een Siemens c35i

• Roel
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-02 17:32

Roel

screen -x addict

Usb is maar 5 volt dus het laden van zo'n accu, dat normaal met 12 volt gaat, zal wel fftjes duren.
Daarbij is de usb bus maar 500 mA, dacht ik, een beetje acculader is toch al snel het dubbele.

Het kan, als je veel gedult hebt.

[edit} voutje mijn kant, acculaders zijn maar 3.6 volt, dus het moet gaan.. Al zal 't wel een tijdje duren...

Resistance is futile (If < 1 Ohm)

Verwijderd

ja ik ken ze maar verder geen ervaring ofzow mee, je kan ze bij salesplaza.nl kopen, nie duur, maar ja wat heb je eraan, ik zoek wel een stopcontact, sneller

• Mark_V
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 06-06-2022
Ik neem aaan dat de computer aan moet staan om te laden, toch?

Dus je hebt een:
*beperkt bruikbare (compu moet aanstaan)
*trage
lader op plaatsen waar je toch al een stopcontact hebt. Het is gewoon een gadget dus :+ :+. Modje, dit moet gemoved worden ;)

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 10-03 18:17

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

http://www.planetgsm.nl

Maar 20 gulden

valt redelijk mee, als je ziet dat een gewone lader al snel 35 a 40 gulden kost!

Verwijderd

Kan best zijn dat je daarna nog een USB hub nodig hebt, omdat je USB poort het niet trekt :)

Het enige waarbij ik me kan voorstellen dat het zinvol is, is om het ding aan je notebook aan te sluiten, echter trek je dan de accu van je notebook snel leeg...

• wasigh
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

wasigh

wasigh.blogspot.com

Topicstarter
ik reis nog al veel, en vaak vergeet ik mijn oplader.. nu is een kabeltje altijd kleiner om mee te nemen...

en er is altijd wel een pc (of laptop) in de buurt ;)

Verwijderd

als we et nou toch over gsm gadgets hebben, er is nou ook zo'n sleutelhanger op de markt waar je een 9 volt batterij aan moet klikken en dan ken je em aan je foon hangen en dus je foon oplaadt, wel een beedje raar, 9 volt op een 3.6 volt accu maar wel handig als je ergens midden in het ulliewullie bos staat en je accu is netleeg als je heel dringend moetbellen.

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op dinsdag 24 juli 2001 18:08 schreef Sickness het volgende:
als we et nou toch over gsm gadgets hebben, er is nou ook zo'n sleutelhanger op de markt waar je een 9 volt batterij aan moet klikken en dan ken je em aan je foon hangen en dus je foon oplaadt, wel een beedje raar, 9 volt op een 3.6 volt accu maar wel handig als je ergens midden in het ulliewullie bos staat en je accu is netleeg als je heel dringend moetbellen.
Ik weet niet hoe duur die gadget is en hoe handig, maar voor F 100,- koop je een extra batterij (met meer capaciteit dan de bijgeleverde van Siemens). :)

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

Verwijderd

Op dinsdag 24 juli 2001 18:47 schreef AtHomer het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe duur die gadget is en hoe handig, maar voor F 100,- koop je een extra batterij (met meer capaciteit dan de bijgeleverde van Siemens). :)
100 gulden?!
daar koop je 2 1/2 accu voor joh!
Die dingen kosten nog maar 40 gulden! en dan heb je nog lithium Ion ook!
kijk eens op www.stuntprijzen.net of op gsm.pagina.nl ofzo...
shop's zat!
Pagina: 1