Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Mijn LG47LB650V tv is alleen nog maar aan het knipperen. Het beeld is zwart en elke seconden zie ik heel even beeld.
Iemand een idee?
Jip en Janneke taal zou fijn zijn ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

TV al 5 minuten van de stroom gehaald, alle apparaten afgekoppeld, TV weer aangezet, ook geen beeld?

Mogelijk dus kapot; bellen met verkoper voor afhandeling / reparatie.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oohh
  • Registratie: Oktober 2009
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 26 december 2018 @ 10:08:
Hallo,

Mijn LG47LB650V tv is alleen nog maar aan het knipperen. Het beeld is zwart en elke seconden zie ik heel even beeld.
Iemand een idee?
Jip en Janneke taal zou fijn zijn ;)
Wanneer heb je last van dit probleem? Heb je de televisie al uit en aan gezet? De kabels gecontroleerd? Als je het ervaart tijdens televisie kijken; hoe kijk je televisie? (kabel, glasvezel, adsl, digitenne, etc)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hij doet de hele tijd zo als we hem aan hebben. Heb de televisie uit en weer aan gezet. De kabels zijn gecontroleerd en er ook even uit geweest en er weer in gedaan. We hebben glasvezel. Ook als we bijvoorbeeld netflix aanzetten blijft zit probleem dus het lijkt echt aan de tv re liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vulcan750
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:40
"Uit" in de zin van de stroom er helemaal af (stekker eruit) voor 5 minuten...?
Zoja, dan wordt het tijd om een nieuwe tv te kopen of misschien te repareren als dat kan.

[ Voor 47% gewijzigd door Vulcan750 op 26-12-2018 16:31 ]

Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:56

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Klinkt als een intern electronica probleem waardoor de backlight niet meer blijft branden. Denk dat er weinig anders op zit dan een nieuwe tv te regelen. Repareren zal meestal lastig zijn.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fm77
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Is dit je probleem?
[YouTube: LG TV 50LB6300 FLASHING SCREEN]
In dat geval zal je hem moeten laten repareren. Tenzij je zelf technisch genoeg bent om de led strips te vervangen.
Blijkbaar is dit een veel voorkomend probleem bij de LG tv's. Google staat vol met dit probleem...

Verwijderd

Topicstarter
fm77 schreef op woensdag 26 december 2018 @ 16:37:
Is dit je probleem?
[YouTube: LG TV 50LB6300 FLASHING SCREEN]
In dat geval zal je hem moeten laten repareren. Tenzij je zelf technisch genoeg bent om de led strips te vervangen.
Blijkbaar is dit een veel voorkomend probleem bij de LG tv's. Google staat vol met dit probleem...
Ja dit is het precies... we zijn ons maar aan het verdiepen in een nieuwe tv..
Bedankt voor alle reacties

• LucyLG
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 25-07-2024
even meedenken hoor. Wat speel je precies af op de TV, of knippert hij bij diverse bronnen? Dus USB media, coax/ziggo?

Ik heb wel ervaring met knipperende beelden maar dat lag niet aan de TV dus vraag even welke media je afspeelt. Je TV is 100 herz lijkt me dat is een prima refresh rate, echter kan het nog steeds misgaan indien er video afgespeeld wordt met afwijkingen.

Hoe staan de instellingen in de TV? Beeldopties op automatisch zetten (er zijn er diversen onder beeldinstellingen)
Pagina: 1