Windows start vanzelf op na uitzetten

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fidesnl
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-08 06:48
Mijn vraag
Ongeveer 5 seconden nadat ik mijn computer heb uitgezet start deze vanzelf weer op en dit wil ik niet.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Windows 10 versie 1809

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
- Fast startup uitgeschakeld
- System > Advanced system settings > startup and recovery > automatic restart uitgezet
- Alle apparaten die de computer zouden mogen start uitgeschakeld zoals de muis, het toetsenbord en de netwerkkaart.
- Powerplan > Sleep > Allow wake up times > Disabled

Heeft iemand nog meer ideetjes wat ik mogelijk zou moeten uitschakelen om dit te voorkomen?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apollo13
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:06
Heb je dit probleem al lang?
Misschien is de powerbutton van je kast niet meer helemaal jofel.

apollo13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaratrass
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-09 15:10
Alle apparaten afkoppelen en testen?
Dan een voor één weer aansluiten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fidesnl
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-08 06:48
Nee, het is opeens begonnen. De PC heeft wel langere tijd uitgestaan omdat ik niet thuis was en nu is dit opeens begonnen.
De startknop moet ik best wel ver indrukken voordat die contact maakt (dat is altijd zo geweest), dus ga er dan niet van uit dat dat het probleem is.

Welke apparaten zou ik dan moeten loskoppelen? Normaal gesproken zijn mijn toetsenbord en muis ook aangesloten op mijn laptop (Apple) maar daar heb ik het probleem niet. Alhoewel het natuurlijk wel verschillende apparaten zijn, dus weet niet of mijn vergelijking helemaal op gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arvidbeheerder
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:29
Houd je shift toets is ingedrukt als je op afsluiten drukt. Ik heb dit probleem bij mijn vader ook, lijkt een Windows dingetje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylzzzz
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 22-09 23:58
Dit zou ook het einde van je moederbord kunnen betekenen, dit heb ik persoonlijk al 2x meegemaakt.
Pagina: 1