Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardwareShopper
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 30-04 16:20
Mijn vraag
Hoe kan ik mijn laptop van 5ghz naar 2.4 ghz schakelen ? Wanneer ik de laptop niet laad dan gebruikt mijn laptop 2.4 ghz wifi maar waneeer ik de laptop de lader aansluit voor gamen schakelt hij naar 5ghz en aangezien mijn router geen 5 ghz ondersteuning hebt. Hoe zal ik dit kunnen oplossen? Ik heb al op google opgezocht en verschillende manieren geprobeerd om op te lossen maar niks helpt

De laptop is acer nitro 5 an515-42.

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11:01
Als je geen 5Ghz WiFi hebt zal je WiFi daar ook niet op overschakelen. Hoe zie je dat precies dat hij naar 5Ghz gaat?

Cloud ☁️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardwareShopper
Nou ik ben een keer naar mijn vriend gegaan met mijn probleem toen had ik bij hem 2.4 en 5 ghz wifi uit geprobeerd zo zijn we achter gekomen . Dat mijn laptop 2.4ghz wifi afsluit wanneer ik de laptop laad. Thuis kan ik alleen de laptop gebruiken wanneer hij niet laadt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11:01
hardwareShopper schreef op dinsdag 25 december 2018 @ 15:03:
Nou ik ben een keer naar mijn vriend gegaan met mijn probleem toen had ik bij hem 2.4 en 5 ghz wifi uit geprobeerd zo zijn we achter gekomen . Dat mijn laptop 2.4ghz wifi afsluit wanneer ik de laptop laad. Thuis kan ik alleen de laptop gebruiken wanneer hij niet laadt.
Je wilt dus zeggen dat als je je laptop in de stroom doet en opstart je helemaal geen WiFi verbinding kan maken. Omdat deze dan denkt dat hij 5Ghz nodig heeft die er niet is..?

[ Voor 5% gewijzigd door HKLM_ op 25-12-2018 15:07 ]

Cloud ☁️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandorian
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 16-06 22:10
In apparaatbeheer, naar de instellingen onder "Netwerkadapters" je wireless adapter, bij de "geavanceerd" de instellingen op 2,4GHz alleen zetten.

Of zsm een andere router kopen, 5Ghz is zoooveel sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardwareShopper
Hij maakt inderdaad geen verbinding van 2.4ghz als hij aan stroom is en zelfs als ik opnieuw opstart.

Pandorian: ik hebt het al geprobeerd maar dan staat dat ik verbinding maak met 2.4ghz maar dat staat alleen maar voor de show. Ik kan dan nog steeds niet de internet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-06 13:21

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Wat is je ipconfig als je niet het internet op kan? Weet je zeker dat je router het niet ondersteunt? Zit je niet stiekem ingelogd op een open WiFi van een onbenullige buur (maar zwak signaal)? ISP Hotspot misschien?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

Kan natuurlijk best een bug zijn in de crapware die Acer gewoontegetrouw meelevert
Laatste BIOS update er op? Crapware ge-update, of d'r af gegooid? Windows up-to-date?

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardwareShopper
Ik heb in cmd nog ping tweakers.net gedaan alle 4 verzonden maar alle 4 ook timed out. Windows is up to date. Bios is ook up to date. de crapware is op to date.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-06 11:14

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Zet de output van "ipconfig /all" eens tussen [cmd] en [/cmd] blokken?

En dan zowel zonder stroom en een keer met stroom

Ik zoek nog een engineer met affiniteit voor Security in de regio Breda. Kennis van Linux, Endpoint Security is een pré. Interesse, neem contact met me op via DM.

Pagina: 1