Iedere keer als ik gamespy af wil sluiten crashed hij en ben ik weer alle servers kwijt, wat kan ik eraan doen dat hij niet vast slaat?
Nee, is al heel lang zo. Misschien bug?
Ik ken meer die er last van hebben
Ik ken meer die er last van hebben
Het programma is niet enorm stabiel, maar probeer het eens op een andere PC, ander OS, reinstall...
Soms kan ik geen oorzaak aanwijzen maar wel een oplossing.
Soms kan ik geen oorzaak aanwijzen maar wel een oplossing.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Volgens mij gingen de oudere versies altijd beter, maar het lijkt gigantisch veel geheugen te vreten, dat mn geheugen het niet aan kan (128MB)
Ik heb de nieuwste versie van gamespy arcade, maar elke keer als ik uit eenspel kom loopt hij vast op de ads! dit is "K"walitatief "U"itermate "T"eleurstellend en daardoor loopt hij ook vaak vast! weet iemand hier een oplossing voor?! reinstall helpt niet,al vaak geprobeerd. besturings systeem is xp.
wisdom is rarely common
Verwijderd
ik vind gamespy persoonlijk een rot programma
misschien moet je 'The all-seeing Eye' is proberen. Het is precies hetzelfde programma, alleen zonder doe ****** *** reclame steeds
en maybe loopt dat wel stabiel
misschien moet je 'The all-seeing Eye' is proberen. Het is precies hetzelfde programma, alleen zonder doe ****** *** reclame steeds
Verwijderd
je haalt de woorden uit mn mond Tracer.Op zaterdag 18 mei 2002 00:53 schreef Tracer het volgende:
Je geheugen is het heus niet hoor. Anders zou er ook wel bijstaan dat je minstens 256MB nodig hebt, en dat staat er niet.Op zondag 22 juli 2001 18:30 schreef Erazzzer het volgende:
Volgens mij gingen de oudere versies altijd beter, maar het lijkt gigantisch veel geheugen te vreten, dat mn geheugen het niet aan kan (128MB)
EN anders zou hij gewoon verder gaan in je swapfile, dus dan is er nog niks aan de hand..
🌞🍃
Verwijderd
ik weet de reden :
kijk naar de topictitel en dan naar het eerste woord
dan weet je genoeg....
kijk naar de topictitel en dan naar het eerste woord
dan weet je genoeg....
Ook lekker behulpzaamOp zaterdag 18 mei 2002 00:53 schreef Tracer het volgende:
http://www.udpsoft.com/eye
"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock
bedankt voor de link, ik ga gelijk downen
wisdom is rarely common
Pagina: 1