Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• LucyLG
  • Registratie: december 2018
  • Laatst online: 24-04 01:08
Mijn vraag

Ik wil een hoesje voor mijn iphone xs max welke transparant is en de voor, achterkant en zijkant beschermt. Is dat een goed idee? Of beter alleen een screenprotector en een losse andere case/hoes?

Bestaat er een all in one oplossing transparant, voor- zij- en achterkant? waarbij de uitgangen van de Iphone wel open blijven?

Verder welke materiaal moet ik kiezen? Glas, TPU etc? Snap niets van materialen, glazen cases breken toch ook?

Blijft de Iphone goed werken met dergelijke volledige hoes, touch screen met name, en zo ja welk materiaal is dan het beste?

Op internet kom ik er niet uit, er is zoveel aanbod en er staat zo weinig bij aan informatie. Soms weet ik niet eens of het nou alleen een screenprotector is of ook een hoes voor de achterkant.

Veel dank!

Alle reacties

• -SaveMe-
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 11:18

-SaveMe-

-klik-

Fools! said I, You do not know, Silence like a cancer grows!

• Daedalus
  • Registratie: mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Daarnaast is er [iPhone XS & XS Max] bescherming / screenprotectors voor discussies over hoesjes :) Nog een topic over dit onderwerp is wat teveel van het goede, dus deze gaat op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!”
宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True