Maat van me heeft overlaatst een nieuw mobo gekocht voor zijn R7 1800X, daar stak een HD 6870 in maar vermits sommige nieuwe games weigerde opstarten heeft ie vorige week een RX560 aangeschaft (is een beetje sneller en zuiniger).
Nu heeft/had ie het probleem dat soms zijn pc niet wou opstarten en vandaag zelfs geen teken van leven gaf. Na wat standaard dingen na te zien en de pomp header te verplaatsen naar de pomp header op het mobo start de pc gewoon terug op.
Nu heb ik wel 1 ding opgemerkt en het mobo heeft een extra 4 pins naast de al aanwezige 8 pins CPU power. Waar voor dient deze, want een R7 1800x of zelfs een R7 2700X kunnen gemakkelijk met maar 1x 8pins gevoed worden of heeft msi al gedacht aan de komende R9's?
In de handleiding reppen ze met geen woord waarvoor die 4 pins dient.
Nu heeft/had ie het probleem dat soms zijn pc niet wou opstarten en vandaag zelfs geen teken van leven gaf. Na wat standaard dingen na te zien en de pomp header te verplaatsen naar de pomp header op het mobo start de pc gewoon terug op.
Nu heb ik wel 1 ding opgemerkt en het mobo heeft een extra 4 pins naast de al aanwezige 8 pins CPU power. Waar voor dient deze, want een R7 1800x of zelfs een R7 2700X kunnen gemakkelijk met maar 1x 8pins gevoed worden of heeft msi al gedacht aan de komende R9's?
In de handleiding reppen ze met geen woord waarvoor die 4 pins dient.
[ Voor 4% gewijzigd door Damic op 24-12-2018 22:32 ]
Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag