Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:16

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

Topicstarter
Maat van me heeft overlaatst een nieuw mobo gekocht voor zijn R7 1800X, daar stak een HD 6870 in maar vermits sommige nieuwe games weigerde opstarten heeft ie vorige week een RX560 aangeschaft (is een beetje sneller en zuiniger).
Nu heeft/had ie het probleem dat soms zijn pc niet wou opstarten en vandaag zelfs geen teken van leven gaf. Na wat standaard dingen na te zien en de pomp header te verplaatsen naar de pomp header op het mobo start de pc gewoon terug op.

Nu heb ik wel 1 ding opgemerkt en het mobo heeft een extra 4 pins naast de al aanwezige 8 pins CPU power. Waar voor dient deze, want een R7 1800x of zelfs een R7 2700X kunnen gemakkelijk met maar 1x 8pins gevoed worden of heeft msi al gedacht aan de komende R9's?

In de handleiding reppen ze met geen woord waarvoor die 4 pins dient.

[ Voor 4% gewijzigd door Damic op 24-12-2018 22:32 ]

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d22wth
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 12-05 21:33

d22wth

... 𝗁𝖾𝗍 π—π—ˆπ–Ύπ–Ώπ— 𝗇𝗂𝖾𝗍 𝗉𝖾𝗋𝖿𝖾𝖼𝗍

Welke voeding wordt er gebruikt? Die PWR2 wordt enkel gebruik voor extreme overclocks en is dus ook zeker niet benodigd.

πš’π™Ώπš‘πš˜πš—πšŽ 16 π™Ώπš›πš˜ - 𝖱7 5800𝖷3𝖣 - 𝖷63 - 𝖬𝖲𝖨 𝖱𝖳𝖷2070𝖲 - 32𝖦𝖑-3800 - 2𝖳𝖑 𝖲𝖲𝖣 - 𝖧510 𝖀𝗅𝗂𝗍𝖾

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Damic

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

Topicstarter
Heb niet echt naar het merk gekeken maar echt oud is die niet en van vrmogen zal het wrs iets zijn van een 500W vermits er geen problemen waren met de hd6870 :)

Nu moesten er toch problemen optreden dan gaat de voeding vervangen worden.

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Feather
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:13
Damic schreef op maandag 24 december 2018 @ 22:42:
Heb niet echt naar het merk gekeken maar echt oud is die niet en van vrmogen zal het wrs iets zijn van een 500W vermits er geen problemen waren met de hd6870 :)

Nu moesten er toch problemen optreden dan gaat de voeding vervangen worden.
Er zijn genoeg voedingen die maximaal een instabiele 300 watt kunnen leveren, maar waar wel een mooie stickertje van 500 watt op zit. Dat zegt dus werkelijk niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damic

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

Topicstarter
Zelfs een goed merk heeft slechte voedingen, maar als je van een hd6870 gaat naar een pcie stekker loze RX560, dan verwacht ik dat die wel zou moeten werken.