Ik zou graag het geheugen van mijn laptop willen uitbreiden naar 16 GB(er zit nu 8GB in).
Nu zit er onderaan de laptop een klep die je los kan schroeven en daar heb je de mogelijkheid om het geheugen en de opslag eventueel te vervangen.
Nu komt mijn vraag:
Normaal verwijder ik altijd de accu als ik aan zulke dingen begin, echter is de accu bij deze laptop lastig te verwijderen zonder alles uit elkaar te halen.
Kan het kwaad om extra RAM of een SSD te plaatsen zonder de accu te verwijderen?
Relevante software en hardware die ik gebruik
pricewatch: Asus FX503VD DM002T
pricewatch: Crucial CT8G4SFS824A
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik lees verschillende verhalen.
Sommige sites zeggen dat als de laptop een niet verwisselbare accu heeft, dit geen probleem is.
Andere sites raden dit echter af.
Vandaar mijn twijfel.
Nu zit er onderaan de laptop een klep die je los kan schroeven en daar heb je de mogelijkheid om het geheugen en de opslag eventueel te vervangen.
Nu komt mijn vraag:
Normaal verwijder ik altijd de accu als ik aan zulke dingen begin, echter is de accu bij deze laptop lastig te verwijderen zonder alles uit elkaar te halen.
Kan het kwaad om extra RAM of een SSD te plaatsen zonder de accu te verwijderen?
Relevante software en hardware die ik gebruik
pricewatch: Asus FX503VD DM002T
pricewatch: Crucial CT8G4SFS824A
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik lees verschillende verhalen.
Sommige sites zeggen dat als de laptop een niet verwisselbare accu heeft, dit geen probleem is.
Andere sites raden dit echter af.
Vandaar mijn twijfel.