Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben van plan om casual te gamen op PC (Overwatch, Fortnite, PUBG, GTA V). Verder gebruik ik regelmatig Photoshop en doe ik een beetje videobewerking (beetje knip en plakwerk, nothing fancy). Verder wordt PC gebruikt voor werkgerelateerde taken; Microsoft Office, surfen en mailen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget is ongeveer €1500 - €1700 inclusief monitor. Assemblage probeer ik zelf te doen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Met behulp van de BBG ben ik tot het volgende lijstje gekomen:
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet persé, ik hecht wel waarde aan kwaliteit.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Liefst een niet te luid geluid.
Ga je overklokken?
Voorlopig niet, misschien in de toekomst.
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag willen weten of mijn gekozen onderdelen goed bij mekaar passen en of er misschien betere alternatieven zijn. Dit wordt mijn eerste build en ben dus een complete noob, dus alle tips en suggesties zijn meer dan welkom!
Ik ben van plan om casual te gamen op PC (Overwatch, Fortnite, PUBG, GTA V). Verder gebruik ik regelmatig Photoshop en doe ik een beetje videobewerking (beetje knip en plakwerk, nothing fancy). Verder wordt PC gebruikt voor werkgerelateerde taken; Microsoft Office, surfen en mailen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget is ongeveer €1500 - €1700 inclusief monitor. Assemblage probeer ik zelf te doen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Met behulp van de BBG ben ik tot het volgende lijstje gekomen:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-8400 Boxed | € 213,90 | € 213,90 |
| 1 | Gigabyte Z370P D3 | € 95,05 | € 95,05 |
| 1 | Asus ROG Strix GTX 1070 Ti Gaming Advanced | € 491,50 | € 491,50 |
| 1 | Fractal Design Define C TG | € 84,91 | € 84,91 |
| 1 | Dell S2417DG Zwart | € 446,11 | € 446,11 |
| 1 | G.Skill Aegis F4-3000C16D-16GISB | € 118,- | € 118,- |
| 1 | BitFenix Formula Gold 450W | € 65,95 | € 65,95 |
| 1 | Samsung 970 Evo 500GB | € 119,- | € 119,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.634,42 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet persé, ik hecht wel waarde aan kwaliteit.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Liefst een niet te luid geluid.
Ga je overklokken?
Voorlopig niet, misschien in de toekomst.
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag willen weten of mijn gekozen onderdelen goed bij mekaar passen en of er misschien betere alternatieven zijn. Dit wordt mijn eerste build en ben dus een complete noob, dus alle tips en suggesties zijn meer dan welkom!