Dit komt niet door het icoontje, je ziet hetzelfde gedrag wanneer het tekstvak hoger is dan wat momenteel zichtbaar is op de pagina, je kunt dan je vinger omhoog bewegen om omhoog te scrollen op de pagina. Wanneer je op het "top" icoontje klikt scrollt de pagina ook netjes in één keer omhoog, met dit probleem lijkt de snelheid waarmee er naar boven wordt gescrollt relatief aan de positie van mijn vinger op het toetsenbord/de pagina.
Ik kom ook helemaal niet in de buurt van het icoontje op mijn iPhone XS. Het lijkt bijna alsof er een tekstvak over de totale hoogte van de pagina staat en dat hierdoor de tekstvak scroll van iOS in de war raakt. Ik probeerde het op te nemen maar natuurlijk wanneer je een bug report wilt schrijven krijg je het opeens niet meer nageproduceert.
Edit: Het lijkt wel alsof het serieus op het moment dat ik dit topic heb gepost is opgelost. Ik heb er al eeuwen last van op de fp, zelfs nu op het forum tijdens het typen van het originele bericht in deze thread. Nu probeer ik het na te spelen op de fp en op het forum maar ik krijg het gewoon niet meer voor elkaar.
[
Voor 21% gewijzigd door
lepel op 24-12-2018 16:42
]