Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraag

• altorf
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 04-07-2024
Hallo Tweakers,

Ik zit met een kleine vraag, ik heb begin juli een Samsung UE55MU6100WXXN aangeschaft via Mediamarkt.
Deze heb ik gekocht na garantie van een Garantie periode na aankoop LG 49UJ634V waarvan het smart gedeelte niet werkte. Dat terzijde.

Deze Samsung heb ik dus nu 5 maanden in mijn woonkamer aan de muur hangen, en begin nu echt last te krijgen onderin van groene vlekken. En nu is mijn vraag wat is de acceptable grens hiervoor?
Bijgaand zet ik dan ook foto's in, zodat er hopelijk door jullie een passend antwoord gegeven kan worden.

Ik heb ooit eerder een toppic hier over op tweakers gelezen, waarvan ik weet dat de uitkomst een nieuw toestel is geworden, maar kan dit toppic niet meer vinden.

https://ibb.co/8Pp9Yf4
https://ibb.co/k9yLCnX

[ Voor 3% gewijzigd door altorf op 24-12-2018 13:36 ]

Alle reacties

• Djampire
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22-11 17:02
foto van je probleem?

9000 kWh Solar Array, Xiaomi Mi14, i7-14700k 32GB DDR5 RTX 3070

• altorf
Done, je was sneller als ik.

• Djampire
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22-11 17:02
bedoel je dat de lichtvlekken groter worden? of vallen ze nu meer op omdat het eerder donker is buiten?
dit is een beste vorm van backlight bleeding, als het inderdaad erger lijkt te worden, kan het zijn dat de lijmlaag onder de rand iets los begint te laten.. wat gebeurt er als je aan de onderkant voorzichtig tegen de rand drukt, worden de lightbleeding dan ook minder?

9000 kWh Solar Array, Xiaomi Mi14, i7-14700k 32GB DDR5 RTX 3070

• altorf
De licht vlekken lijken inderdaad in de loop der tijd iets groter te worden. Als ik nu mijn tv aan zet zie ik eigenlijk niks? Komt dit door het opwarmen van het toestel, of is dit onzin?

Tijdens het drukken tegen de rand nu gebeurt er niks. Maar zoals ik al vertelde zie ik nu op het moment ook geen groene vlekken.

Is dit dus normaal? Dat het pas na enige tijd van activiteit gebeurd?