AMD Ryzen 9 3900X | 16 GB DDR4 3200 MHz | AMD Radeon RX Vega 64 | 2 x SSD | 2 x 5400 RPM HDD | LG 16X DVD RW | LG BD | LG 27" 4K
Verwijderd
Hoezo dat dan? Als er vraag is naar el-cheapo videokaarten ben je gek als je ze niet gaat maken, alle afgekeurde MX-200's kunnen nu als MX-100 hergebruikt worden.
ja dan krijg je zeker kaarten als,
Geforce 2MX 100 met 128MB ram.
(was erg sarcastisch bedoeld.)
Geforce 2MX 100 met 128MB ram.
(was erg sarcastisch bedoeld.)
Iemand die toch alleen maar gaat tekstverwerken is allang blij dat hij een el cheapo kaartje kan kopen...
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Verwijderd
Dan neemt die gene wel een Matrox kaartje ofzo.Op zondag 22 juli 2001 17:34 schreef Captain Pervert het volgende:
Iemand die toch alleen maar gaat tekstverwerken is allang blij dat hij een el cheapo kaartje kan kopen...
Ja, en ???Op zondag 22 juli 2001 17:49 schreef -.roy.- het volgende:
Bah dat gaat een gigantische baggerkaart worden als ie echt word uitgebracht
Tis toch geen game kaart !!
Goed genoeg waar die gebruikt voor moet worden
Onder de OEM's is nog steeds de vraag naar een standaard videokaartje zoals bv. de S3 trio32 ooit ook eens was.
Waarom niet
Het is gewoon een mooi instapkaartje waarmee Nvidia (zoals al opgemerkt) enig uitval kan opvangen.
De 486SX was ook niets anders dan een DX met uitgeschakelde Co-prosessor. De Pentium werd ook op 60 MHz bus geleverd als ze op 66 niet wilden lopen en zo zijn er veel meer van dat soort voorbeelden te noemen.
Waarom niet
De 486SX was ook niets anders dan een DX met uitgeschakelde Co-prosessor. De Pentium werd ook op 60 MHz bus geleverd als ze op 66 niet wilden lopen en zo zijn er veel meer van dat soort voorbeelden te noemen.
Verwijderd
Ik denk dat de Geforce 2Mx 100 de onboard videokaartjes op bijv de Packard Hell en Compaq mobotjes gaat vervangen
Verwijderd
Packard snell kapot jaOp zondag 22 juli 2001 18:35 schreef Logitech het volgende:
[..]
Was het geen Packerd snell?
Packed in Hell
Packard Bell?? Verkoop hem snel
En nVidia is al bergafwaarts gegaan met die kaart die in jouw systeem zitOp zondag 22 juli 2001 17:18 schreef RmanX het volgende:
Ik heb op internet gelezen dat nvidia zelfs een reference design heeft gemaakt voor een geforce2mx 100!!
Dit is dus een zeer zeer zeer kreupele geforce2mx met een 32 bit databus ipv de standaard 128 bit (4x zo traag als een gewone mx dus).
Alleen schijnt het dat er geen enkele fabrikant is die het ding ooit in produktie heeft genomen. LOL
Het is te hopen dat dit zo blijft want anders gaat nvidia wel heel erg bergafwaarts!!
Ik heb ook ooit een Packard Bell gehad, een 486 sx, Legend 900, deed het altijd goed, nooit geen probs mee gehad, was toen een computer van 6000 gulden. 486 sx 25 mhz, 2 mb ram, windows 3.11
Verwijderd
En dat vind ik nou hardOp zondag 22 juli 2001 18:49 schreef Sir_Killalot het volgende:
[..]
En nVidia is al bergafwaarts gegaan met die kaart die in jouw systeem zit
OEM computers zuigen !! 
Behalve die van SKY (Dixons) want die heb ik zelf
(Zit bijna niks orgineels meer in)
Behalve die van SKY (Dixons) want die heb ik zelf
(Zit bijna niks orgineels meer in)
Klopt wat je daar zegt ik heb idd een mx 200 , maar het is er wel eentje met ddr geheugen 175/286 
Dus met die traagheid valt het wel mee!
Maar idd nvidia gaat terug naar de speed van de riva128 als ze zo doorgaan met het kreupel maken van hun videokaarten.
Dus met die traagheid valt het wel mee!
Maar idd nvidia gaat terug naar de speed van de riva128 als ze zo doorgaan met het kreupel maken van hun videokaarten.
AMD Ryzen 9 3900X | 16 GB DDR4 3200 MHz | AMD Radeon RX Vega 64 | 2 x SSD | 2 x 5400 RPM HDD | LG 16X DVD RW | LG BD | LG 27" 4K
Dan eerderOp zondag 22 juli 2001 18:35 schreef Logitech het volgende:
[..]
Was het geen Packerd snell?
20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden
Verwijderd
geforce 2 mx 100? 
geforce 2 mx 200 is al brak zat en is al goed betaalbaar...
als je goedkope zooi wil hebben koop dan een SIS 4MB (30,-)
Of een moederbord met alles onboardOp zondag 22 juli 2001 19:11 schreef limp_bizkit het volgende:
geforce 2 mx 100?
Zo'n lekker 2mb onboard kaartje
Pagina: 1