XBL gamertag StayingPow3r
Vraag
Beste antwoord (via Mr. Freeze op 24-12-2018 12:20)
Ik denk dat je kan concluderen dat het een false positive is.
Edit: voor de veiligheid zou ik wel jouw gedownloade versie uploaden en niet enkel op basis van de downloadlink werken.
[ Voor 16% gewijzigd door edeboeck op 24-12-2018 11:25 ]
Alle reacties
[ Voor 3% gewijzigd door ScrooLoose op 24-12-2018 11:18 ]
Smiling as the shit comes down...
Mag ik wel verwachten, is een originele windows iso met legale key, verder ook geen illegale software erop ofzo.
snelkoppeling naar bestand; https://github.com/sabnzb...Bnzbd-2.3.6-win-setup.exe
[ Voor 14% gewijzigd door Mr. Freeze op 24-12-2018 11:24 ]
Ik denk dat je kan concluderen dat het een false positive is.
Edit: voor de veiligheid zou ik wel jouw gedownloade versie uploaden en niet enkel op basis van de downloadlink werken.
[ Voor 16% gewijzigd door edeboeck op 24-12-2018 11:25 ]
Van hun forum.Our builds are created on cloud build-automation systems (AppVeyor and TravisCI) so we cannot accidentally pack a virus from our local computers
Zit dus zeer waarschijnlijk aan jouw kant.
Smiling as the shit comes down...
En dus ook nooit iets anders dan opensource / creative commons downloaden via SABnzbd?Mr. Freeze schreef op maandag 24 december 2018 @ 11:21:
Mag ik wel verwachten, is een originele windows iso met legale key, verder ook geen illegale software erop ofzo.
"Our builds are created on cloud build-automation systems (AppVeyor and TravisCI) so we cannot accidentally pack a virus from our local computers" is natuurlijk geen garantie. Het verkleint alleen kansen. Bij twijfel gewoon nog niet downloaden / installeren als je kunt leven zonder wat er in de changelog is beschreven. Ook kan je kijken naar installer vs standalone versie etc. Of zelfs zelf gaan compileren.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)