Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Nu online
Hey mensen,

Ik heb sinds kort een PS4 en ben niet echt thuis in de race games. Toch zou ik graag eens een race game willen proberen maar ik heb geen idee welke goed zijn. Op Metacritic zie ik F1 2017 en Dirt Rally bovenaan staan maar ik heb niet zo'n intresse in formule 1 of rally. Ik zoek vooral een uitgebreide race game met veel verschillende auto's en een uitgebreide campaign mode waarbij je races moet winnen, je wagenpark uitbreidt enzovoorts. Hebben jullie misschien tips?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Panini
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-07 17:26
-Gran Turismo
-Project Cars 1 en 2
-Asetto Corso (meer simulatie dan arcade)
-The Crew 1 en 2

Gran Turismo is wat mij betreft daarvan toch wel de must have voor de PS4 als ik jouw eisen lees. Ik kan je aanraden om daarmee te beginnen.

[ Voor 61% gewijzigd door Panini op 24-12-2018 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Nu online
@Panini thanks voor de tips! Bedoel je dan de laatste; Gran Turismo Sport? Van wat ik zo snel zie krijgt die niet hele goede reviews, de focus zou ook erg op online liggen ipv singleplay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Panini
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-07 17:26
Piet_Piraat7 schreef op maandag 24 december 2018 @ 10:41:
@Panini thanks voor de tips! Bedoel je dan de laatste; Gran Turismo Sport? Van wat ik zo snel zie krijgt die niet hele goede reviews, de focus zou ook erg op online liggen ipv singleplay
Yep, die bedoel ik. Singeplayer kon ik mij ook prima vermaken, maar Project Cars 2 heeft daarbij wel meer te bieden qua content.

Er zijn heel veel reviews en topics online te vinden trouwens over mensen die de twee games tegenover elkaar afzetten. Misschien helpt dat je verder in je keuze. :)

Daarnaast kosten ze beiden nog maar 20 euro, dus lekker beide kopen en spelen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjembecks
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 04-07 15:45
Zit met de zelfde vraag, maar zijn deze games een beetje te spelen zonder stuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-06 13:21

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Sjembecks schreef op maandag 24 december 2018 @ 15:15:
Zit met de zelfde vraag, maar zijn deze games een beetje te spelen zonder stuur.
Ja want ik denk dat 98% van de console eigenaren geen stuur bezit. In sommige gevallen moet je wel extra uitzoeken of de gevoeligheid van de controller per game kan worden aangepast.

Hetzelfde geldt ook voor bepaalde race games op de Xbox; veel mensen op GoT waar ik mee race , spelen met controller en niet onverdienstelijk.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Piet_Piraat7 schreef op maandag 24 december 2018 @ 10:41:
De reviews zijn van toen het spel net uitkwam, er is inmiddels giga veel content (ook single player content) aan toegevoegd. Voor het geld wat GT:Sport nu kost met de constante updates (gratis auto's, tracks, etc etc) is het zeker een aanrader.

[ Voor 12% gewijzigd door Fietsbel op 24-12-2018 15:27 ]

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10:32
DriveClub is ook een prima racegame

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arthurv11
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 30-06 15:44
enkele tips:
- The crew 2
- Need for speed payback
- gran turismo GT sport

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 337891

Welkom op Tweakers @arthurv11. Topics van maanden oud kicken doen we niet. Vooral omdat de vraag meestal niet meer relevant is. Houd de hulpvaardige lijn vooral vast maar dan in de recente (actieve) topics.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.