LCD vragen

Pagina: 1
Acties:

• Dreamstar
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-03 10:34
Kan iemand mij misschien duidelijk uitleggen wat ik nou in godsnaam kan met zo'n display want het ziet er vreselijk cewl uit.

Wat ik graag wil weten is het volgende :

-Wat kan dat ding waargeven ?
-Is er alleen een parallele uitvoering, of ook een interne aansluiting. (ik wil hem in de voorkant van mijn kast en bij voorkeur zonder kabel buitenom)
-Is die kabel die er aan moet makkelijk te solderen. (Ben er niet zo'n ster in)

Ik heb net bij de searcjh gekeken maar het was niet echt helemaal duidelijk

thanx

Verwijderd

gaan we weer....

• marco899
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-05 20:50

marco899

Know's what he wants.

Je kan alle tekst en symbolen weergeven die je maar wilt op een display, maar daar moet je wel zelf een programma voor maken. In de search is verder alles te vinden wat je nodig hebt inklusief schema, programma en alle overige informatie die je maar nodig hebt.

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

Verwijderd

Ach dit is de 1e pas ..straks koopt ie er een, dan gaat ie een topic openen over welk schema ie nou moet nemen, daarna opent ie een topic over het verschil tussen weerstanden en potmeters, daarna volgt er een topic dat ie in elkaar zit maar ie alleen 2 zwarte strepen ziet, waarna nog eentje over welke andere software er nog meer beschikbaar is en onder [insert random operating system here] werkt..

standaard lcd fratsen, je went er aan...

Verwijderd

Wat kan dat ding waargeven ?
alles wat je wil!!!!!(mbm5, tijd, data, winamp, uplaod, download, uptime, cpu/ram in gebruik, etc.)
-Is er alleen een parallele uitvoering, of ook een interne aansluiting. (ik wil hem in de voorkant van mijn kast en bij voorkeur zonder kabel buitenom)
als je hem in de pc wilt moet er nog steeds een kabel(doorgeknipte printerkabel) de pc uit(aan de 8er kant), die naar de lpt of com poort(ik koos zelf voor de lpt, die is stukke sneller)
-Is die kabel die er aan moet makkelijk te solderen. (Ben er niet zo'n ster in)
maakt niet uit, dit is echt niet moeilijk(als je in regio Den-Bosch woont wil ik je best helpen, for nope :) )
Op zondag 22 juli 2001 17:13 schreef Hiro Shima het volgende:
gaan we weer....
:X :X :X ;(
hij is lui! dat ben ik ook soms :)