Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Norstan
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 07-04 19:57
Hallo,

Ik wil mijn pc gaan upgraden naar een ryzen 7 2700x, ik was alleen naar moederborden aan het kijken en las iets over dat je eerst je bios moet updaten voordat je 2700x wilt runnen op deze chipset. Is dit ook daadwerkelijk het geval? En zo ja kan ik dit dan upgraden zonder eerst een 'compatible' cpu (dus dat ik niet eerst een andere cpu aan moet sluiten als ik de bios wil flashen?

Alvast Bedankt

Beste antwoord (via Norstan op 23-12-2018 21:21)

• Uszka
  • Laatst online: 09:33
Norstan schreef op zondag 23 december 2018 @ 21:17:
Hallo,

Ik wil mijn pc gaan upgraden naar een ryzen 7 2700x, ik was alleen naar moederborden aan het kijken en las iets over dat je eerst je bios moet updaten voordat je 2700x wilt runnen op deze chipset. Is dit ook daadwerkelijk het geval?
Ja
En zo ja kan ik dit dan upgraden zonder eerst een 'compatible' cpu (dus dat ik niet eerst een andere cpu aan moet sluiten als ik de bios wil flashen?
Nee

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

voor het geld van de X370 strix koop je al een goede B450 wat prima werkt met 2700X
pricewatch: MSI B450 Gaming Pro Carbon AC

[ Voor 44% gewijzigd door Hackus op 23-12-2018 21:19 ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Uszka
  • Laatst online: 09:33
Norstan schreef op zondag 23 december 2018 @ 21:17:
Hallo,

Ik wil mijn pc gaan upgraden naar een ryzen 7 2700x, ik was alleen naar moederborden aan het kijken en las iets over dat je eerst je bios moet updaten voordat je 2700x wilt runnen op deze chipset. Is dit ook daadwerkelijk het geval?
Ja
En zo ja kan ik dit dan upgraden zonder eerst een 'compatible' cpu (dus dat ik niet eerst een andere cpu aan moet sluiten als ik de bios wil flashen?
Nee