Deactivated account facebook

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LucyLG
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 25-07-2024
Ik heb een vraag over facebook. Indien je je account deactiveert binnen Facebook en stel, de deactivatie is niet permanent (meestal niet want de account is niet gedelete).

Paar maanden later besluit jij of iemand anders de account te herstellen en tikt bij het inlogscherm je telefoonnummer in (je kan inloggen met telefoonnummer of email).

Volgens mij komt er dan een scherm naar boven welke vraagt hoe je je account wilt herstellen, sms of email.

Stel je kiest sms, en die komt op het home scherm van je telefoon. Stel je hebt wel een wachtwoord op die telefoon maar berichten worden wel weergegeven op het home scherm van je telefoon.

Je tikt de activatiecode in, en je kiest een nieuw wachtwoord.

Zo kan dus iedereen in je facebook komen indien hij of zij je telefoon in bezit hebben? Klopt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Je bent wel heel simpel als je op een gelockte telefoon gevoelige berichten naar voren laat komen.

Tenzij dat ding uit het jaar kruik is; al enkele jaren kan je op elk smartphone WEL kiezen dat je een notificatie ziet dat er een nieuw bericht is maar NIET de inhoud van het bericht.

/edit: en nee, je kan niet een account heractiveren door een ander mobiel nummer in te tikken op FB.

[ Voor 15% gewijzigd door MAX3400 op 23-12-2018 16:10 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LucyLG
MAX3400 schreef op zondag 23 december 2018 @ 16:09:
Je bent wel heel simpel als je op een gelockte telefoon gevoelige berichten naar voren laat komen.

Tenzij dat ding uit het jaar kruik is; al enkele jaren kan je op elk smartphone WEL kiezen dat je een notificatie ziet dat er een nieuw bericht is maar NIET de inhoud van het bericht.

/edit: en nee, je kan niet een account heractiveren door een ander mobiel nummer in te tikken op FB.
Ik weet niet of je dan simpel bent, maar ik weet wel dat veel mensen dit doen. Ik heb het inmiddels allang uitgezet.

Ik heb geprobeerd met iemands anders account, oudere dame die ik help met computer, en het lukte me wel. Was niet mijn nummer en ik weet dat veel mensen die berichten op homescreen hebben staan. Misschien kan het toevallig omdat ik eerder op mijn compu haar facebook heb gebruikt om haar instellingen aan te passen. Maar op mn mobiele lukte het zo.

Ik vind dit wel ernstig, en zo kan er een hoop misgaan. Ik kijk wel eens mee voor privacy dingen en ja gevoelige berichten ben je echt de sigaar als je telefoon gejat wordt. Je kan dan op afstand de inhoud wel wissen maar ze kunnen wel in accounts van bijvoorbeeld facebook.

Probeer maar met dat nummer, het werkt wel?

[ Voor 7% gewijzigd door LucyLG op 23-12-2018 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

@LucyLG hoezo als mijn telefoon gejat wordt? Die is locked (fingerprint & pincode). Tenzij iemand me toevallig belt, kom jij noooit achter mijn mobiele nummer, ook niet op basis van de SIM die erin zit. Hoe wil je dan mijn FB heractiveren / hacken?

Je test is "invalid". Je hebt dezelfde test gedaan als "iemands pincode hacken op de betaalkaart" maar alleen omdat je de pincode al wist want die lag naast je.

[ Voor 20% gewijzigd door MAX3400 op 23-12-2018 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LucyLG
MAX3400 schreef op zondag 23 december 2018 @ 16:26:
@LucyLG hoezo als mijn telefoon gejat wordt? Die is locked (fingerprint & pincode). Tenzij iemand me toevallig belt, kom jij noooit achter mijn mobiele nummer, ook niet op basis van de SIM die erin zit. Hoe wil je dan mijn FB heractiveren / hacken?

Je test is "invalid".
Nou het hele verhaal hier neerzetten gaat wat ver. Soms wil je nummer wel eens in de kvk staan of in een telefoonboek. Dat soort dingen gebeuren.

Op mijn mobiele telefoon ga ik naar facebook, tik bij inlog aan, account vergeten en type zo een nummer in van een vriend en ik zie dat hij een FB gebruiker is. Zijn nummer is niet publiek in zijn settings.

Ik vind wel dat facebook hiermee privacy schendt. Je deactiveert account en tadaa daar ben je ineens weer.

Ik hoop niet dat jullie mij nu simpel gaan noemen maar ik ben hiernaar aan t kijken voor iemand en ik wilde deze vraag stellen of dit bij anderen ook zomaar lukt.

[ Voor 9% gewijzigd door LucyLG op 23-12-2018 16:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

LucyLG schreef op zondag 23 december 2018 @ 16:34:
[...]

Ik vind wel dat facebook hiermee privacy schendt. Je deactiveert account en tadaa daar ben je ineens weer.
Facebook eist niet dat berichten op een lockscreen worden weergegeven. Facebook schendt hiermee helemaal niks. Dat er inderdaad een miljoenmiljard mensen te lui zijn om hun telefoon netjes af te schermen, is hun probleem. Niet van Facebook.

Jouw verhaal / tests; ik zal ze echt wel niet begrijpen. Nogal logisch dat jij dingen kan herstellen voor een oud vrouwtje of een vriend van je als je de beschikking hebt over het device waar dus zomaar een melding op het beeld komt. Ik kan je zo mijn 06 geven; fijne wedstrijd om in mijn FB / Twitter / Gmail te komen; device ligt op mijn bank en laat niks zien dus jij hebt er al helemaal niks aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LucyLG
MAX3400 schreef op zondag 23 december 2018 @ 16:40:
[...]

Facebook eist niet dat berichten op een lockscreen worden weergegeven. Facebook schendt hiermee helemaal niks. Dat er inderdaad een miljoenmiljard mensen te lui zijn om hun telefoon netjes af te schermen, is hun probleem. Niet van Facebook.

Jouw verhaal / tests; ik zal ze echt wel niet begrijpen. Nogal logisch dat jij dingen kan herstellen voor een oud vrouwtje of een vriend van je als je de beschikking hebt over het device waar dus zomaar een melding op het beeld komt. Ik kan je zo mijn 06 geven; fijne wedstrijd om in mijn FB / Twitter / Gmail te komen; device ligt op mijn bank en laat niks zien dus jij hebt er al helemaal niks aan.
Probeer maar. Je kan van iedereen telefoonnummer intikken bij facebook, je gaat naar inlog en dan recover/herstel account. Dan zie je al dat diegene een FB gebruiker is.

Ik ga er niks mee doen, rustaaggghh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eric.1
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 11:32
Ik voerde mijn Nr in, en kreeg een e-mailtje met een code / link.

Dus je moet én een telefoonnummer hebben én toegang hebben tot de email-berichten. Sjah...

[ Voor 9% gewijzigd door eric.1 op 23-12-2018 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LucyLG
eric.1 schreef op zondag 23 december 2018 @ 16:45:

Dus je moet én een telefoonnummer hebben én toegang tot de emailberichten of notificaties daarvan. Sjah...
Je kan toch aanvinken code sturen per sms, dan heb je mail niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eric.1
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 11:32
LucyLG schreef op zondag 23 december 2018 @ 16:48:
[...]

Je kan toch aanvinken code sturen per sms, dan heb je mail niet nodig.
Dat kon ik dus niet :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LucyLG
Ja mij eerst ook niet, op mn PC, maar op mn telefoon wel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BvZwolle
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:01
Als je issues hebt vwb privacy, moet je sowieso nooit in zee gaan met Facebook... Ik ben er ooit ingetrapt, maar gelukkig inmiddels al geruime tijd Facebookvrij! Kakbedrijf...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LucyLG
eric.1 schreef op zondag 23 december 2018 @ 16:45:

Dus je moet én een telefoonnummer hebben én toegang hebben tot de email-berichten. Sjah...
kijk:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/qyUjCGIGYk7UgQeZFnMIieyN/full.jpg

Heb je ook aanstaan dat voor opnemen van telefoontje ook eerst ontgrendeld moet worden? Dat vind ik ook wel een ding, maar dan mis ik denk ik de helft van mn oproepen...

[ Voor 9% gewijzigd door LucyLG op 23-12-2018 17:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
LucyLG schreef op zondag 23 december 2018 @ 16:59:
[...]

kijk:

[Afbeelding]

Heb je ook aanstaan dat voor opnemen van telefoontje ook eerst ontgrendeld moet worden? Dat vind ik ook wel een ding, maar dan mis ik denk ik de helft van mn oproepen...
En waar denk je dat die SMS naartoe komt ?

Je moet het account, de simkaart ( en in dit geval de telefoon ) hebben

Jouw inzage in veiligheid en privacy vallen allemaal in één dingetje, zodra je directe toegang hebt tot een apparaat van een slachtoffer, is de veiligheid al gecompromitteerd.
Je kan nummers invoeren zoveel je wilt, maar zonder de daadwerkelijke simkaart zul je nooit de juiste code krijgen.
Alles wat er qua veiligheid NA komt, ligt niet aan ( FB in dit geval ) maar aan de gebruiker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LucyLG
FreshMaker schreef op dinsdag 25 december 2018 @ 14:06:
[...]

En waar denk je dat die SMS naartoe komt ?

Je moet het account, de simkaart ( en in dit geval de telefoon ) hebben

Jouw inzage in veiligheid en privacy vallen allemaal in één dingetje, zodra je directe toegang hebt tot een apparaat van een slachtoffer, is de veiligheid al gecompromitteerd.
Je kan nummers invoeren zoveel je wilt, maar zonder de daadwerkelijke simkaart zul je nooit de juiste code krijgen.
Alles wat er qua veiligheid NA komt, ligt niet aan ( FB in dit geval ) maar aan de gebruiker.
Ja helemaal eens. Als je telefoon gejat wordt moet je geen voorvertoning hebben van berichten op een vergrendeld scherm. Indien dat het geval is kan je zo diverse accounts in. FB kan je zo het wachtwoord herstellen en FB in. Dat is risico van de gebruiker, eens. Ze hebben telefoon en simkaart. Verder wat als er gebeld wordt

Wat ik met privacy bedoelde is dat je een nummer intikt bij FB en dat FB dan zegt JA die heeft een account. Daar heb je de telefoon niet bij nodig. Weet niet of dat overtreding is. FB doet sowieso teveel om nog van privacy te spreken en Zuckerberg heeft ook aangegeven dat hij het niet gaat redden wat de EU wil.

even iets anders. Via Siri kan je de wachtwoord of touch id omzeilen...,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Vervelend allemaal hoor; als ik mijn account bij Microsoft vergeten ben, staat er ook of ik een sms of mail wil versturen naar mijn mail-adres of 06-nummer. Gmail doet het iets netter maar in sommige gevallen zie je ook je nummer.

Verder vergeet je even dat een mobiel nummer en FB-account geen direct gelinkte gegevens zijn. Zeker niet als een account al 6 maanden inactief is; de opgeslagen informatie zoals 06 of mail-adres hoeft helemaal niet meer actueel te zijn ten opzichte van wat de oude eigenaar van dat account nu gebruikt.

En nogmaals, en je stapt er weeeer overheen: als je mijn smartphone jat en al staat daat wel aan dat je SMSjes op het lockscreen krijgt; je weet 0 van mijn gegevens. Niet mijn FB-accountnaam, niet mijn 06-nummer, niks. Wat wil je dan intikken op FB om toch een SMS te krijgen op die gejatte telefoon? Alle mogelijke 06-nummers totdat je eindelijk het goede hebt?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
LucyLG schreef op dinsdag 25 december 2018 @ 15:08:
[...]

even iets anders. Via Siri kan je de wachtwoord of touch id omzeilen...,
Heb je nog lang vakantie ?
Want je zou toch denken dat je alle spijkers op laag water wel gevonden hebt, of alle klokken en klepels bij elkaar gezocht zou hebben ?

De afgelopen 2 weken zijn er een tiental topics gekomen, die werkelijk allemaal op basis van een vaag 'zou kunnen' stelling gebaseerd zijn.

Niet één topic kom je met onderbouwde stellingen, je springt van de hak op de tak ...

de smoes, ik heb er niet zoveel verstand van gaat niet meer op,
die kaart heb je al gebruikt in het vpn / dataverkeer topic

LucyLG in "Versleuteling dataverkeer"

Doe eerst eens degelijk onderzoek, onderbouw zo'n topic dan met je gevonden resultaten, en er kan over gediscussieerd worden.
Google, Bing en startpage.com kunnen je in vrijwel alle gevallen prima op weg helpen
Voor iemand met opleiding recht - LLM en een eigen bedrijf ben je wel een ster om anderen bezig te houden, complimenten daarvoor !
Via Siri kan je de wachtwoord of touch id omzeilen...,
Mij lijkt het zomaar dat als jouw telefoon weg is ( om welke reden dan ook niet meer in jouw bezit ) je de verloren mode aanzet ...
Knap als je dan nog iets meer ermee kan doen, dan een moeilijke zaklamp te gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LucyLG
FreshMaker schreef op dinsdag 25 december 2018 @ 16:38:
[...]

Heb je nog lang vakantie ?
Want je zou toch denken dat je alle spijkers op laag water wel gevonden hebt, of alle klokken en klepels bij elkaar gezocht zou hebben ?

De afgelopen 2 weken zijn er een tiental topics gekomen, die werkelijk allemaal op basis van een vaag 'zou kunnen' stelling gebaseerd zijn.

Niet één topic kom je met onderbouwde stellingen, je springt van de hak op de tak ...

de smoes, ik heb er niet zoveel verstand van gaat niet meer op,
die kaart heb je al gebruikt in het vpn / dataverkeer topic

LucyLG in "Versleuteling dataverkeer"

Doe eerst eens degelijk onderzoek, onderbouw zo'n topic dan met je gevonden resultaten, en er kan over gediscussieerd worden.
Google, Bing en startpage.com kunnen je in vrijwel alle gevallen prima op weg helpen
Voor iemand met opleiding recht - LLM en een eigen bedrijf ben je wel een ster om anderen bezig te houden, complimenten daarvoor !

[...]

Mij lijkt het zomaar dat als jouw telefoon weg is ( om welke reden dan ook niet meer in jouw bezit ) je de verloren mode aanzet ...
Knap als je dan nog iets meer ermee kan doen, dan een moeilijke zaklamp te gebruiken
Dank u voor de reactie.

Ik heb vakantie zolang ik wil ;-) voordeel van ondernemer zijn. Je haalt topic aan van versleuteling dataverkeer, maar daar was ik de vraagsteller....dan is logisch dat ik het niet weet gezien ik de vraag stel.

Jij hebt blijkbaar de tijd genomen mijn tientallen reacties te lezen en mn profiel ook nog eens, jij ook vakantie?

Indien je telefoon op vakantie gaat heb je dat niet altijd meteen door. De verloren modus aanzetten moet je ook ergens doen he?

Wat je doet is Siri vragen naar een bekende term, zoals bel ouders, zeg maar de bekende termen, en dan kan je in de contacten van de telefoon komen. Moet ik dat exact uitleggen? ;-) Weet jij vast wel.

En met Facebook heb ik de oplossing gevonden. Het klopte wel, mede dankzij jullie reacties. Jij denkt dat je de kennis in pacht hebt, maar ik weet zelf dat dat het een misvatting is en dat je kennis van anderen niet moet onderschatten. Ik google me suf maar gezien dit forum mag ik best een vraag stellen toch.

Excuses dat je mijn input niet waardeert, waar ligt dat aan denk je?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

LucyLG schreef op zondag 23 december 2018 @ 16:22:
[...]

Ik weet niet of je dan simpel bent, maar ik weet wel dat veel mensen dit doen. Ik heb het inmiddels allang uitgezet.

Ik heb geprobeerd met iemands anders account, oudere dame die ik help met computer, en het lukte me wel. Was niet mijn nummer en ik weet dat veel mensen die berichten op homescreen hebben staan. Misschien kan het toevallig omdat ik eerder op mijn compu haar facebook heb gebruikt om haar instellingen aan te passen. Maar op mn mobiele lukte het zo.

Ik vind dit wel ernstig, en zo kan er een hoop misgaan. Ik kijk wel eens mee voor privacy dingen en ja gevoelige berichten ben je echt de sigaar als je telefoon gejat wordt. Je kan dan op afstand de inhoud wel wissen maar ze kunnen wel in accounts van bijvoorbeeld facebook.

Probeer maar met dat nummer, het werkt wel?
Dit verhaaltje in je achterhoofd hebbende: WIE is er hier niet goed bezig geweest? De oudere dame welke jou in dit geval om hulp had verzocht of JIJ welke allerlei dingen aan het instellen bent gegaan in/voor het account van die oudere dame waarbij je eigenlijk op voorhand al wist dat ze er zelf geen kaas van had gegeten (anders liet ze dat instellen sowieso niet aan je over)?

Kip / Ei discussie, óf.....

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FoxLenny
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15:46
Als mijn telefoon zou worden gejat zijn er een paar dingen die ik als eerste zou doen, zoals de simkaart laten blokkeren bij m'n provider (dus geen SMS meer mogelijk) en de telefoon op afstand blokkeren en wissen (gebeurt onmiddellijk als telefoon online is of zodra telefoon online komt). Dan kan er toch sowieso al weinig meer mis gaan? Ik snap dus ook niet helemaal wat het probleem is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
LucyLG schreef op dinsdag 25 december 2018 @ 16:58:
[...]

Dank u voor de reactie.

Ik heb vakantie zolang ik wil ;-) voordeel van ondernemer zijn. Je haalt topic aan van versleuteling dataverkeer, maar daar was ik de vraagsteller....dan is logisch dat ik het niet weet gezien ik de vraag stel.

Jij hebt blijkbaar de tijd genomen mijn tientallen reacties te lezen en mn profiel ook nog eens, jij ook vakantie?

Indien je telefoon op vakantie gaat heb je dat niet altijd meteen door. De verloren modus aanzetten moet je ook ergens doen he?

Wat je doet is Siri vragen naar een bekende term, zoals bel ouders, zeg maar de bekende termen, en dan kan je in de contacten van de telefoon komen. Moet ik dat exact uitleggen? ;-) Weet jij vast wel.

En met Facebook heb ik de oplossing gevonden. Het klopte wel, mede dankzij jullie reacties. Jij denkt dat je de kennis in pacht hebt, maar ik weet zelf dat dat het een misvatting is en dat je kennis van anderen niet moet onderschatten. Ik google me suf maar gezien dit forum mag ik best een vraag stellen toch.

Excuses dat je mijn input niet waardeert, waar ligt dat aan denk je?
Als je langere tijd je telefoon kwijt kan zijn, moet je iets aan je eigen oplettendheid doen.
Niet iedereen, maar het grootste deel van de telefoongebruikers weet echt wel waar hun ( dure ) speeltje uithangt

Als je al toegang krijgt tot Siri - alweer zo'n toevalligheid ) moet het aanstaan, mijn ouders kennen ...
( Mijn vader staat onder zijn eigen naam in de telefoon, mijn moeder is al een aantal jaar overleden )
Mijn vrouw ... je moet haar naam weten, en dan nog, weten HOE ze benoemd wordt ..

Je moet de filmpjes maar eens terugkijken, en de echte artikelen daarover goed doorlezen, dan zal je zien dat het allemaal niet zo eenvoudig is
Als een iphone 24u niet gebruikt wordt, heb je je pincode al nodig, en werkt touch/faceID niet meer.
Een reset / ontkoppeling gaat altijd via je icloudaccount, zonder dat - einde verhaal.

FBI wilde in een iphone van een verdachte, zou je niet denken dat ze daar de kennis en info hebben om dat 'even' via siri "bel ouders" te doen ?

* een ondernemer met de instelling "vakantie zoalng ik wil" stemt mij gerust, ik zou je zo inhuren :X

De reden dat ik jouw input niet waardeer ?
Het is niet een kwestie van waarderen, maar het komt me over als een roep om aandacht.

En ik heb alle tijd om van allerlei dingen uit te zoeken, en te lezen, ik ben geen ondernemer, maar beveiliger, met een aantal nevenfuncties in research en onderzoek, ik wordt voor dit soort ongein zelfs (deels) betaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LucyLG
MAX3400 schreef op dinsdag 25 december 2018 @ 15:42:
Vervelend allemaal hoor; als ik mijn account bij Microsoft vergeten ben, staat er ook of ik een sms of mail wil versturen naar mijn mail-adres of 06-nummer. Gmail doet het iets netter maar in sommige gevallen zie je ook je nummer.

Verder vergeet je even dat een mobiel nummer en FB-account geen direct gelinkte gegevens zijn. Zeker niet als een account al 6 maanden inactief is; de opgeslagen informatie zoals 06 of mail-adres hoeft helemaal niet meer actueel te zijn ten opzichte van wat de oude eigenaar van dat account nu gebruikt.

En nogmaals, en je stapt er weeeer overheen: als je mijn smartphone jat en al staat daat wel aan dat je SMSjes op het lockscreen krijgt; je weet 0 van mijn gegevens. Niet mijn FB-accountnaam, niet mijn 06-nummer, niks. Wat wil je dan intikken op FB om toch een SMS te krijgen op die gejatte telefoon? Alle mogelijke 06-nummers totdat je eindelijk het goede hebt?
Nou weet je wat je kan doen om het nummer te achterhalen? Een hele hoop. Maar dat weet jij vast wel. Wil je de tutorial?

Facebook accounts die inactief zijn worden actief door in te loggen. Het is mij gelukt in ieder geval met een mobiel nummer met een inactieve account van een jaar. Ja het kan dat het nummer niet meer juist is maar wel nog aan FB gelinked is. Nee niet in 100% van de gevallen. Mijn punt was dat je in accounts kan komen.

Ben je nu klaar? Ik denk altijd dat je de kennis van een ander nooit moet onderschatten. Ik doe dat niet. Soms lijkt het dom, maar is het dat niet. Echt.
FreshMaker schreef op dinsdag 25 december 2018 @ 17:17:
[...]

Als je langere tijd je telefoon kwijt kan zijn, moet je iets aan je eigen oplettendheid doen.
Niet iedereen, maar het grootste deel van de telefoongebruikers weet echt wel waar hun ( dure ) speeltje uithangt.

Nou ik ken ze...

Als je al toegang krijgt tot Siri - alweer zo'n toevalligheid ) moet het aanstaan, mijn ouders kennen ...
( Mijn vader staat onder zijn eigen naam in de telefoon, mijn moeder is al een aantal jaar overleden )
Mijn vrouw ... je moet haar naam weten, en dan nog, weten HOE ze benoemd wordt ..

In Siri zijn er meerdere opties mogelijk, is al uitgebreid in nieuws geweest.

Je moet de filmpjes maar eens terugkijken, en de echte artikelen daarover goed doorlezen, dan zal je zien dat het allemaal niet zo eenvoudig is
Als een iphone 24u niet gebruikt wordt, heb je je pincode al nodig, en werkt touch/faceID niet meer.
Een reset / ontkoppeling gaat altijd via je icloudaccount, zonder dat - einde verhaal.

De telefoon echt inkomen is inderdaad een lastig verhaal. Dat was niet mijn punt. Via de telefoon ergens inkomen ging het om.

FBI wilde in een iphone van een verdachte, zou je niet denken dat ze daar de kennis en info hebben om dat 'even' via siri "bel ouders" te doen ?

De FBI en de NL politie kunnen allang in je telefoon komen, hoe ze dat doen weet ik niet maar ze doen het wel. Er zijn meerdere strafzaken waarbij de mobiele telefoon uitgelezen werd.

* een ondernemer met de instelling "vakantie zoalng ik wil" stemt mij gerust, ik zou je zo inhuren :X

Dankjewel!

De reden dat ik jouw input niet waardeer ?
Het is niet een kwestie van waarderen, maar het komt me over als een roep om aandacht.

Tsja aandacht, het is vakantietijd en ik vind de IT zeer leuk en heb hier heel wat kennis opgedaan. Koelingspasta ;-)

En ik heb alle tijd om van allerlei dingen uit te zoeken, en te lezen, ik ben geen ondernemer, maar beveiliger, met een aantal nevenfuncties in research en onderzoek, ik wordt voor dit soort ongein zelfs (deels) betaald

Ja ik ook en daarom probeer ik mijn kennis te delen en stel ik soms IT vragen die voor jullie gesneden koek zijn. Weet jij hoe je leningen omzet in agio? wat een good en bad leaver is? Ik doe wat anders maar de IT boeit en ondanks je irritatie heb ik hier veel kennis opgedaan.
Ik dank je toch voor je reactie en indien je ooit iets juridisch nodig hebt ben ik graag bereid mee te denken. Ik doe niet aan standaardoplossingen en mijn (IT) clienten vinden me soms ook irritant maar zijn wel happy uiteindelijk. Ik ga voor het resultaat en dat lukt me best aardig, maar aardig word ik dan weer niet gevonden. Its a bitch.

[ Voor 46% gewijzigd door LucyLG op 25-12-2018 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LucyLG
@FreshMaker spijtig dat ze overleden is. Ik wil je geenszins beledigen. Mijn punt is alleen dat Siri een risico is en ik zou het uitschakelen. Ik heb het geprobeerd bij anderen en kwam in de contactenlijst. Fijne kerst en dank.

[ Voor 196% gewijzigd door LucyLG op 25-12-2018 18:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
LucyLG schreef op dinsdag 25 december 2018 @ 16:58:
[...]
Kennelijk weet ik dat niet, dus graag... misschien leren we wat er van
LucyLG schreef op dinsdag 25 december 2018 @ 17:35:
[...]

Nou weet je wat je kan doen om het nummer te achterhalen? Een hele hoop. Maar dat weet jij vast wel. Wil je de tutorial?

Ben je nu klaar? Ik denk altijd dat je de kennis van een ander nooit moet onderschatten. Ik doe dat niet. Soms lijkt het dom, maar is het dat niet. Echt.
Graag, nogmaals, we zijn hier nooit te beroerd iets aan te nemen, maar onderbouw het dan ook degelijk.

[...]
Ik dank je toch voor je reactie en indien je ooit iets juridisch nodig hebt ben ik graag bereid mee te denken. Ik doe niet aan standaardoplossingen en mijn (IT) clienten vinden me soms ook irritant maar zijn wel happy uiteindelijk. Ik ga voor het resultaat en dat lukt me best aardig, maar aardig word ik dan weer niet gevonden. Its a bitch.
Ik wordt ook niet altijd even aardig gevonden, lekker boeiend ... hoeft ook helemaal niet.
Genoeg weerstand op het forumdeel, wat zich vaak genoeg vertaald in -1 op de frontpage, alsof je daar wakker van moet liggen
Pagina: 1