Resolutie blijft vaststaan @ 16kleuren - 640x480!

Pagina: 1
Acties:

• ikke007
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-08 15:49
Een beetje hulp is wel gewenscht; want wat ik ook doe mijn resolutie blijft op 16 kleuren - 640x480 staan. :(

als ik via 'Eigenschappen voor beeldscherm' op het tabblad 'instellingen' veranderingen aanbreng en op toepassen druk vraagt mijn pc of hij opnieuw mag opstarten en na het opstarten is er nix! veranderd. ik heb al geprobeerd om in te stellen dat hij de wijzigingen moet toepassen zonder opnieuw op te starten, maar dan nog wil die opnieuw opstarten (en gebeurd er nix). ik draai windows 98 First Edition. en mijn videokaart is een Gforce2 asus AGP-v7100.

Iemand die dit probleem herkent en/of weet hoe ik het oplos? Bij Voorbaat Dank!

Lets remove all security labels and let the problem of stupidity solve itself

• CV_SmileY
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-08 10:05

CV_SmileY

JackOfAllTrades MasterOfNone

heb je de drivers wel geïnstaleerd?

• ikke007
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-08 15:49
t probleem is opgelost! (en nee - niet omdat ik de drivers vergeten was) Ik heb op aanraden van een vriend van mij een of ander programma'tje gedraaid 'Drwatson' (zit standaard in windows) en die kwam op de proppen met één of ander probleem en toen was het daarna weer allemaal okay.. windows ain't it a bitch :)

Lets remove all security labels and let the problem of stupidity solve itself

• nadd
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-08 16:22
voor de volgende keer mocht iemand dit overkomen negen van de tien keer staat er dan ook onbekende monitor die even opnieuw laten detecteren en probleem opgelost

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
hmm is drwatson toch nog ergens goed voor..

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:02

Tarin

Just plain weird.

Op zondag 22 juli 2001 18:00 schreef nadd het volgende:
voor de volgende keer mocht iemand dit overkomen negen van de tien keer staat er dan ook onbekende monitor die even opnieuw laten detecteren en probleem opgelost
Meestal geeft de videokaart het probleem, daar heeft m'n vader soms last van met z'n stealth II..

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Verwijderd

meestal komt het doordat windows de moitor als een standaard herkent en zet hem op 640x480, je moet dan dus de drivers installeren, maar het probeleem is al opgelost. Tis alleen maar een tip voor iemand anders met een soortgelijk probleem.
Pagina: 1