Lets remove all security labels and let the problem of stupidity solve itself
heb je de drivers wel geïnstaleerd?
t probleem is opgelost! (en nee - niet omdat ik de drivers vergeten was) Ik heb op aanraden van een vriend van mij een of ander programma'tje gedraaid 'Drwatson' (zit standaard in windows) en die kwam op de proppen met één of ander probleem en toen was het daarna weer allemaal okay.. windows ain't it a bitch
Lets remove all security labels and let the problem of stupidity solve itself
voor de volgende keer mocht iemand dit overkomen negen van de tien keer staat er dan ook onbekende monitor die even opnieuw laten detecteren en probleem opgelost
hmm is drwatson toch nog ergens goed voor..
Meestal geeft de videokaart het probleem, daar heeft m'n vader soms last van met z'n stealth II..Op zondag 22 juli 2001 18:00 schreef nadd het volgende:
voor de volgende keer mocht iemand dit overkomen negen van de tien keer staat er dan ook onbekende monitor die even opnieuw laten detecteren en probleem opgelost
Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
Verwijderd
meestal komt het doordat windows de moitor als een standaard herkent en zet hem op 640x480, je moet dan dus de drivers installeren, maar het probeleem is al opgelost. Tis alleen maar een tip voor iemand anders met een soortgelijk probleem.
Pagina: 1